I'm a writer, a poet, a genious, I know it I don't buy cheeba, I grow it www.eyegasm.se
Mäket är United Cotton, förutom George W Bitch som är Nicks World. Pris: 80:-st Mängdrabatt: 2st: 140:- 3st: 190:-Gratis frakt inom Sverige! Betalning sker i förskott till swedbankkonto, plusgirokonto, Payson eller Paypal. Det går även bra att skicka pengar med posten men jag ansvarar inte för tjuvaktiga brevbärare. skicka ett mess om du är intresserad. Först till kvarn..
I'm a writer, a poet, a genious, I know it I don't buy cheeba, I grow it www.eyegasm.se
man kan inte träffa dig i sthlm eller?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Xtremesia Tyvärr, var där ett par ggr i januari men kommer inte ha råd att åka ner nåt under februari. Det är dock gratis frakt så det är väl smidigare att få tröjan hem i lådan?:)
jag är sugen på en multona t-shirt. men L är för stort för mig! skulle du kunna fixa en marinblå M?
dreams of dask vol.3 har alltid pennor att sälja! kontakta mig...
-ILLUMIGRAPH- Tyvärr, just nu säljer jag bara de där färgerna och storlekarna. Kan kirra en svart medium men det blir inte till reapris isåfall.
chili Inte till reapris. Den går däremot att fixa i vitt eller svart till ordinarie pris.
ELELEL Går att kirra i large svart/vitt till ordinarie pris. Går även att få på en tygkasse eller musmatta.
Måste köpa något, får se. Btw, bigup till eyegasm som år efter åt säljer klockrena tshirts till värda priser! BIG APP!!
Follow the dao, right about....NOW!
Fuzz Det har varit strykande åtgång hittills så skynda fynda:)
Tjena, jag är sugen på på en svart Obey large och en gul Obey large. large är väl inte överdrivet stora? PMa om dom finns kvar.
ELELEL Egentligen 170:-, gratis frakt, men vi kan säga 150.
Musmatta eller tygkasse blir 100:-.
Bombaren 67cm halslinning-midja.
58cm söm till söm under ärmarna.
ELELEL Samma här, därav rean:) Det är bara att hojta sen när du har cash.
ärkesvin Det går bra att beställa medium tröjor till ordinarie pris.
säger som ovanstående kille; big up för eyegasm för alltid rågrymma tröjor till bra priser
Ä Xxl går att beställa, men inte till reapris.
La upp Dj Shadow - svart large, Rizla - grön medium och Multona - svart large till försäljnign igen eftersom kunden drog sig ur.
Rizla och Multona är sålda nu.