Säljes: Chippat Xbox
Nu efter mitt köp av Xbox 360 är det dags att sälja min chippade krysslåda.Den är chippad med ett Evolution-X chip som har fungerat felfritt i snart två år. - En 160 GB hårddisk med drygt 40 spel. - Två dåliga handkontroller.Med denna box kan du göra nästan vad du vill. T ex lyssna på musik, titta på DVD, spela/titta på brända spel/filmer, streama filmer från PC, koppla ihop med annat xbox och spela eller föra över filer.Det enda du inte kan göra är att spela Xbox-live, då ett försök skulle resultera i ban.Några frågor? Ställ dom i tråden
Tack vare att kaffet inte förtärts ännu glömde jag såklart två saker.Maskinen finns i Mora, Dalarna.Pris: 1500:-Kan dock diskuteras
>:DI rz 3vul g33nuz
Ni får gärna jämföra priset med t ex blocket fall ni känner för det.Hårddisken som följer med kan ni ta ur xboxet och sätta i datorn fall ni hellre vill det, den är ungefär ett år gammal. Xbox's original hårddisk följer givetvis med, fast den finns det endast 8 GB på.Den ena dosan är knappt spelad på, utan den har varit cp från början, jag skickade tillbaks 3(!) dosor jag beställt, som hade diverse småfel. Den jag tillslut behöll funkade felfritt i ca två dagar, sen orkade jag inte mer. Den andra går det lite trögt att svänga till höger med, men det drabbas endast spel som kräver hög känslighet, t ex bilspel.
dawid P25''Håller med om att det är lite överpris''hehe säger han som säljer allting med överpris?