I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Boende i Katrineholm...?

Övrigt - Köp & Sälj

2007-01-19 08:06

Boende i Katrineholm...?

Hej. jag har precis fått jobb i katrineholm, men jag bor i strängnäs. Så jag undrar om det finns nån som vill ha en trevlig kille på 19år boende hemma hos sig. Om det finns någon som har plats över så hör av er, nämn ett pris också... Tack på förhand.

Försök inte överleva livet, ingen har lyckats hitills.

2007-01-19 08:08
Det är inte direkt svårt att få tag på lägenheter i Katrineholm, varför inte hitta en själv?

Här kan du klicka dig vidare till boende.
Och få massor av användbara tips.

2007-01-19 16:53
passa dig för källmogatan och bokvägen bara.. det är den riktiga "hooden"..

hur länge ska du bo i katrineholm??

2007-01-19 19:49
Men ja måste ha ett boende tills degen börjar rulla in...typ några dar sen hjälper soc till...

2007-01-19 20:10
Ohh no lägg ned... Jag ska fan flytta dit i sommar och anledningen till varför jag tänkt flytta dit är därför jag hittat en nice folkhögskola där som jag tänkt börja om på nytt i. Fan och så sitter ni och säger att den staden kryllar av knarkare och alkoholister? Mhh.... Det är just de jag vill komma ifrån.. Kul.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-01-19 20:13
hehe men nån som kan hjälpa mig?

2007-01-20 19:33
www.kfab.se har rätt billiga lägenheter.. knarkare och fjortisar.. jajjemen... men i vilken stad finns det inte?

krossad anka är det åsa folkhögskola du ska in på eller?? den är jävligt nice kan jag säga.. danslinjen eller?

2007-01-20 19:39
PNKS: Ja, den skolan ja! Ok skönt att höra. Jag ska läsa allmän kurs först och när jag läst klart den vilket som nog kommer gå ganska snabbt så börjar jag på danslinjen ja :).
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-01-20 19:57
krossad_anka F60

nice alltså ja känner lite folk som går där nu.. de hade besök från brooklyn för ett tag sen av nån breakdancelegend.. alien ness om du vet... är det ngt du undrar över om stan så kan jag nog svara på det mesta..