Säljes: Bärbar Fujitsu Siemens
Fujitsu Siemens 17 Tum Widescreen
Intel Pentium processor 1,73Ghz 797Mhz 1,00GB RAM
100 GB Hårdiskutrymme uppdelad på 2 virtuella. NVIDIA GeForce 6800 Go Mixrosoft Windows XP Home Edition Service Pack 2
1 st laddare 1 st Installationsskiva 1 st Datorväska ( Ingen sån där stor elefantväska med 18 fack, utan en lätt smidig med en ficka och ett handtag) Den är köpt för 1 år sedan nästan exakt. En liten flisa har lossnat mellan hörlursingången på vänster sida, men det är inget som man tänker på om man inte inspekterar på ca 5 cm avstånd.
Den fungerar prima, bara att jag personligen tröttnat så jävla hårt på hela Windowsvärlden och nu funderar på att köpa en Mac istället.
Kommer inte att stress sälja datorn utan går mer på om jag överhuvudtaget får en respektabel summa för den.
Köpte det för 16900:- 2005. Jag utgår från marknadsvärdet idag vilket ni också bör göra när ni budar. Finns i Stockholm för försäljning. Skulle intresse finnas från annat håll löser vi det då vad gäller fraktkostnader exempelvis.
//My Dewolistic Mind- Only one of a kind
Då kanske du borde berätta vad marknadsvärdet är, du måste alltid sätta pris.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag skulle gärna skriva det men jag vet ju att de som är relativt intresserade av ett datorköp inte är många knapptryck från Pricerunner eller nåt liknande så... Skriver jag kommer det ändå att kontrolleras Dubbelt arbete om du förstår.
Oavsett så måste du ange ett utgångspris när du lägger ut än annnons på whoas köp & sälj.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
''jag vet ju att de som är relativt intresserade av ett datorköp inte är många knapptryck från Pricerunner eller nåt liknande så...'' Jag själv tycker att det är svårt att använda pricerunner när man inte vet vad man ska söka på, fram med modellnamn förfan
För skåne! svenskjävel!
bjuder 1000:-
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
hock, inte bra sagt han kommer dissa dig i din gästbok det gjorde han iaf med mig sen fick jag en varning av admin endå bra
För skåne! svenskjävel!
Ja lugn lugn Bara för att ni hänger här hela nätterna och spanar.Nicla7 P16 Det är jätte bra att du citerar det jag skriver 3 rader upp. Ifall att nån missat det. Jag kanske ska anställa dig som husmor eller någon form av lokalvårdareModell: Fujitsu Siemens Amilo M3438G NVIDIA GeForce 6800 Go 256MBUtgångspris: 8000:-
dewo... tror ingen här köper en dator beggad för 8000 rätt sunkig publik skulle våga säga att det folk betalar här e 2000-4000 på sin höjd =)
Kärlek och respekt...
5000
För skåne! svenskjävel!
''Jag utgår från marknadsvärdet idag vilket ni också bör göra när ni budar.'' hehe den finns ju inte att köpa någonstans så hur kan du göra det?
För skåne! svenskjävel!
har har vi den billigaste Fujitsu Amilo.
Här. Den är bättre än din du tänker sälja, även nyare, oanvänd. För ca 8000:-, tror du får sänka dig ett par lappar va.
i get more pussy then panty!
Men ni måste ju vara hämtade från nån jävla krogshow eller något. Du kan ju inte jämföra en 15 tums burk med nåt b-grafikkort med den här 17 tummaren. Men som sagt. Antingen budar ni eller så kan ni ju lägga ned med skitsnacket. Så svårt är det väl inte. Sen är det ett utgångspris. Jag börjar väl inte med 5000 för att jag tror att folk inte vill ge mer än så. Jävla nötkreatur
du kan ju inte börja med 8000 när du måste förstå att ingen kommer nappa på det. börja på 5000 som du sa och se hur det går.
å just ja, du hade Core 2 Duo 1.66 GHz + ett Gigabit Ethernet WLAN? datorn är fullt jämnfullbar med din, fast den är bätte iofs.
Ja men buda inte då. Men ni kanske fördriver er tid att kolla på påpeka trådar. Det är bara att välja Buda eller inte
man måste även få avråda folk till att buda om man tycker att priset för en vara är för högt eller att varan inte håller måtten mot priset på marknaden idag. eller?
Ja det beror på hur man värderar. För någon som grymt gärna köper en nice 17 tums bärbar speldator kanske kan tänkas ge lite mer än de som bara utgår från den senaste typen processorer som i det här fallet inte blir så extrem skillnad. Självklart är det grymma värdeminskningar så fort det kommer ny teknik, men du kan väl låta människor få värdera själva eller?
som sagt går inte din köpa mer så du kan inte utgå för vad den kosta när du köpte den och med din attityd så ska du vara glad om du får sålt på den
För skåne! svenskjävel!
Min attityd är mot småbarn som tycker att det är otroligt roligt att buda 1000:- istället för att bara hålla sig borta från tråden och vänta tills man får lite mer i plånboken än sitt barnbidrag. Sen borde du lära dig att läsa eftersom jag nämner vad den var värd när jag köpte den för ett år sedan. Lägg ned nu. Det visar sig vara ett ganska dumt beslut att kolla efterfrågan här på Whoa.
tuff du känner dig nu jävla sosse
För skåne! svenskjävel!
Nicla7 Jag skulle gärna disskutera med dig vidare i den saken men jag tror tyvärr inte du har mkt bakom pannbenet att komma med mer än sista ordet, hämtat från någon avlägsen del i din reptiljärna. God Jul på dig iaf
å lyckades du bli av med din kära dator?=)
dewo: haha skönaste replikerna reptilhjärna,nötkreatur mycket bra
Kärlek och respekt...
varför rensar inte admin bort skitinlägg(inklusive detta) Det är då tamefan otroligt att man inte kan få ha en säljesannons uppe utan att det blir masssa skit. Hoppas du får sålt datorn, men på det här stället har ingen pengar. No money, just big mouths and dirty words
Jo jag vet. Har redan annonserat den på Blocket och fått en del träffar, dock efter några små justeringar. Allt för Imac :D
Säljes: Turtlesbilder och billiga mobilskal i whoas interativa möteslökal Till dem alla med billiga karraktärsdrag, töm här julpungen och fynda med era nyfunna barnbidrag.
Du har ju bostadsbidrag osv annat namn för barnbidrag
För skåne! svenskjävel!
dewo P24: Det visar sig vara ett ganska dumt beslut att kolla efterfrågan här på Whoa. You said it. Be admin att ta bort tråden.
"You probably told your man about us on his birthday"
Herregud, killen ska sälja sin dator, va håller ni småungar på med? BTW, varför jag kollade in från början, är för att säga att jag har en likadan.. exakt!... Riktigt bra dator, är nöjd som fan med min!
Ja datorn är klockren, men suget efter Mac är stort. Lite otymplig att ha med sig på resor men som bärbar hemdator för att ibland ta med om man ska jobba eller latja så är den grymt bra. Men som sagt. Datorn blir såld i nästa vecka för 7000 så ingen stress.