I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Säljes: Rossignol Scratch BC 185 -06

Övrigt - Köp & Sälj

2006-12-21 09:35

Säljes: Rossignol Scratch BC 185 -06

Säljer nu mina härliga BC skidor som aldrig svikit mig. Jag skruvar på en Look P12 bindning vid önskemål. skidorna är i mycket fint skick och jag fixar upp dem totalt innan jag skickar dem.

postförskott och bussgods är det enda som accepteras.

"Skiing without avalanches would be the perfect sport. On the other hand it's what makes it fun."

2006-12-21 09:47
är bindningarna mittmonterade?
vad kostar dom?
K.I.S
Killaz In Suits

2007-01-04 11:38

jag är inte inne allt för ofta på whoa, därav mitt sena svar...

bindningarna är inte mittmonterade utan ca 2 cm bakmonterade, dvs friåknings-monterade.

vad bjuder du för dem? de måste bort så fort som möjligt.

"Skiing without avalanches would be the perfect sport. On the other hand it's what makes it fun."

2007-01-04 14:20
vart bor du? e det 06 modellen? hur mkt tänkte du ta? hur slitna e kanterna? lämnar du in dom på slip o vallning, när du säger att du rustar upp dom totalt?

2007-01-05 11:30
jag bor lite överallt. befinner mig i sälen i en månad framöver, därefter norge/hemsedal.

ja, det är 06 modellen.

vad bjuder du? måste säljas snabbt, säg ett pris.

kanterna är inte slitna. aldrig railade eller dyligt. knappt stenkörda. man skulle nästan kunna säga att de är tjejkörda haha. rustar upp dem personligen, kantslip och belag. lämnar aldrig in grejer, då blir det aldrig bra.