I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Eckö,Sean John Dress + Roca Wear Hoodys,Inplastade me tags!

Övrigt - Köp & Sälj

   

2006-11-18 15:06

Eckö,Sean John Dress + Roca Wear Hoodys,Inplastade me tags!

Hallå,gjorde en annons lite tidigare här och sålde i väg det mesta men har ett fåtal grejjer kvar här hemma som jag måste bli av med!

har en svart roca wear hoody med blixtlås och huva,med röd roca wear text på bröst och nacke,finns i storlekarna M,L,XL

Även en st Eckö dress,hel svart med röd text (bommuls mjukis dress) i STRL  Large .800 : - och även en helvit eckö dress
i samma motiv fast vit

Mörk grå Sean john mjukis dress med sean john loggan på bröstet och på byxorna 800 : -

sist men inte minst en mörk grå sean john tröjja med blixtlås lite "finare hiphop stil" inte de där sägiga ghetto stilen utan med lite klass :) i XXL,men den är lite mindre än XXL skulle vilja säga små storlekar på den,så XL är väll de som gäller.

Bilder finns på prylarna,kan fås på min msn [email protected]
adda och fråga efter bilder på kläderna!

Jag har alla plagg hemma hos mig,betalning sker in på mitt konto med erat namn på betalningen så skickar jag kläderna direkt,inplastade med alla tags kvar i ett fint inslaget paket,ni har kläderna 1 max 2 dagar efter betalningen kommit in!

hör av er vid intresse!

peace

Behöver beats !!