Säljes. Tv-spel,kläder,motor mm.
Tja. nu är jag här igen med mina tv spel som jag vill sälja.. TV SPEL. Comodore 64: med Ca 30-40 spel+alla tillbehör.Priset startar på: 400kr AMIGA 500: med Ca 500spel+alla tillbehör.Priset startar på: 400kr Dreamcast: med bara brända spel.Ca 11st +2st handkontroller och ett minneskort.sen elkablar och sånt följer medPriset startar på:300kr Sega 16Bit: med Ca 10st spel+2st handkontroller o kablar.Priset startar på: 300kr -------------------------------------------------------------------------- MOTOR: En gammal Yamaha FS1(87)med Någon liten defekt. Annars mkt fin. Röd och svart.Pris: 1500kr Mopedhjälm mkt snygg kan du köpa här för 250kr. -------------------------------------------------------------------------- KLÄDER 2st basket linnen Boston(grön/vit)nypris Ca 499kr Nu bara 250kr Newyork linne ny pris Ca 499. Nu bara 250kr Clench byxor Storlek (47)XXL.mkt stora.helt nya. nypris 850kr nu bara 300kr. OBS. Använda ändast 1 gång. --------------------------------------------------------------------------- VHS filmer. En drös med samling av massa gammla skräck filmer. E.x Childsplay,Braindead,fredagen den 13de,Phsyco2,Halloween,Screem.I know what you did last summer Mm har flera delar av samma filmserie.!Priset kan jag säga 300kr för alla. det är Ca 2st stora pappers kassar. --------------------------------------------------------------------------- Allt finns i Enköping utanför uppsala. Kan skickas om DU betalar frakten!
//Dj_Leon\\
Skicka PM om instresse finns
//Dj_Leon\\
Dreamcastet blir troligen sålt redan nu. har en köpare.-
//Dj_Leon\\
ja jag vet, men jag behöver bara pengar snabbt. comodoret kan jag få 1500kr för det vet jag men är man fattig så vad ska man göra.
//Dj_Leon\\
storlek på linnena?? basket linnen alltså?? vilka spelare??
If ya want beef then bring tha ruckus, cuz Fo-Tang Clan aint nutthin' to fuck with.
till dreamcastet vilka spel har du? första sonic?
Linnena Boston,RUSSEL.. Size 44 New york,SPREWELL..size 44 -------------------------------------------------- Som sagt tidigare så kommer dreamcastet bli sålt så fort jag kollar upp frakten. lägg et högre bud ist.
//Dj_Leon\\
Jag kan säga så här. den som sätter in 1250kr på mitt konto på måndag får hela rubbet på tv spelen. dom redan billiga så klaga inte på priset.
//Dj_Leon\\
Men frakten för er kommer att kosta om ni skall ha allting:/
//Dj_Leon\\
det vart inte måndag..men någon som vill köpa lr?
//Dj_Leon\\
hade du kvar 16bit?
i get more pussy then panty!
ja det har jag..
//Dj_Leon\\
vad ligger budet på för DCet? ill raise it.
Din djävla lurendrejeriare! Jag pröjsade den där grabben för ett nintendo64 för flera månader sedan inget har dykt upp. Lita inte på honom! Köp absolut inget! Jag har t.om gett han chansen att träffa mig för att ge mig grejerna, men han vägrar! Och har slutat svara på mess!
köp inget har lurat fler
För skåne! svenskjävel!
Jag lurar ingen på att sälja saker. NoWice missuppfattade bara saker o ting. Och för det andra så har jag bara sålt 2st saker här på whoa. och den andra killen vart nöjd!!!!whatone priset på det ligger på 300kr. lägg högre bud.Nicla7 va snackar du om?
//Dj_Leon\\
aa verkar lite misstänksamt... jag menar vem köper en "mkt snygg mopedhjälm" för 250?!?!?!??! HUR BILLIGT SOM HELST OMFG FFS WTF LOL WOOOT
Jobba jobba, kämpa och slita
Ja den som vill åka moppe och behöver en hjälm såklart.?? vem annars? en gammal gubbe som ska ha den när han går till ica lr?
//Dj_Leon\\
Vilka spel ingår till Segat och Dreamcastet?
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden? * Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk. * Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."
Har jag missuppfattat saker? Hur svårt är det att missuppfatta: Jag köper en pryl du säljer den. Det är basic, att du sedan går direkt på lurendrejeriöverkursen och skiter totalt i mig hjälper inte ett dugg! Jag betalade dig för över en månad sedan och har inte sett röken av prylar, det är vad jag kallar lurendrejeri och är olagligt samt straffbart. Säger det igen: KÖP INGET AV DEN GRABBEN!
Fan nowice... ett DC för under tusenlappen hade varit trevligt, men du har varit medlem nästa lika länge som mig så jag litar mer på dig än säljaren.
NoWice ska du ha dina grejer lr? verkar inte som det. om du fortsätter fitta dig o snacka skit får du ingenting. jag har sagt att jag ska skicka skiten när jag har cash. om jag hade haft pengar skulle jag itne sälja ett piss av dom här grejerna kan du fatta det.shit..
//Dj_Leon\\
Spel som jag kommer ihåg till dom här consollerna är: SEGA 16 BIT. Sonic 1 Sonic 2 Turtles 2. NHL Elitserien. Boxning. Dreamcast. Crazy taxi 1 Crazy taxi 2 18 wheeler nånting. San fransisco ruch 2049 Sonic adventure 1 Last blade 2. Tillbehör cd`s till DC Boot disc DreamON collection 2 Dream key 1.5 Dream key 2.0
//Dj_Leon\\
whatone finns ett dreamcast för 105 kr på tradera, säljaren är mer seriös än denna
För skåne! svenskjävel!
Whatone: Hör med jone här på whoa, han har massor av tvspel brukar sälja av en hel del prylar! Zanka: Vad tror du? Jag betalar för saker som du skiulle skicka mig, vilket inte hände. Jag var i närheten av dig och du skulle möta mig men det händer inget, tror du att jag engagerar mig i välgörenhet eller? Har du inte råd att sälja saker så ska du ju fan inte erbjuda dem till försäljning, det är bedrägeri! Jag repeterar: Tills dess att jag har mina grejer kommer jag inte tveka på att avråda från eventuella köp från denna man! Köp inget!
NoWice Du var ju hur långt som hälst ifrån mig när vi skulle mötas!! Jag bor inte i uppsala..jag bor exact 45 min från det med buss.!! tredje gången jag säger det här nu- jag skulle skicka skiten när jag har pengar! vad är det jag just gör nu? jo jag försöker fixa pengar!!Men du håller ju bara på att sabba fattar du väl..om du inte har öppnat käften här inne nu så kanske du hade haft dina saker redan idag!!!!!förstår du lr?
//Dj_Leon\\
haha fyfan jag som tänkte köpa DC av dig!
the King of Lowriders! www.lowlife.nu "There is no life like lowlife"
Zanka_man Varför använde du inte pengarna som du fick som betalning för att skicka?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
aaaaaa precis.. luktar inte färsk fisk här inte.
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden? * Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk. * Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."
jag hade lätt köpt alla för 1250kr men när jag läst att du e en slyna så tror jag nog jag står över de
..
aaaaaa För att pengarna jag skule sammla ihop då skulle bara gå åt till skulder så dom gjorde det också..men sen kom jag ju på att jag inte hade några pengar o skicka sakerna för! frakten var dyrare än vad jag hade tänkt mig..
//Dj_Leon\\
Aja som ni vill.DENNA TRÅD GÄLLER INTE LÄNGRE!
//Dj_Leon\\
haha ska nowice få sina saker eller
För skåne! svenskjävel!
NoWice ska du ha dina grejer lr? verkar inte som det. om du fortsätter fitta dig o snacka skit får du ingenting. jag har sagt att jag ska skicka skiten när jag har cash. om jag hade haft pengar skulle jag itne sälja ett piss av dom här grejerna kan du fatta det.shit.. Hahahaha, sämsta skiten någonsin.. Han hade ju betalat dig, varför inte skicka innan du bränner upp pengarna då?NoWice: Snacka med admin och polisanmäl idioten istället.
Det roliga är att han hadde sålt dom till NoWice men han säljer dom fortfarande här på whoa :s är inte det skumt nog? hmmmmmm
öh det gör jag inte nowise skulle ha ett N64 ser du något sånt här lr fittskalle? snacka inte skit om du itne ens kan läsa..jag han hans grejer packat o klart här.!!
//Dj_Leon\\