I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Säljes: Mixerbord + Mick

Övrigt - Köp & Sälj

   
Rappare

2006-10-31 11:31

Säljes: Mixerbord + Mick

Tjena! Jag har ett mixerbord här hemma som jag inte behöver längre, för att jag har köpt upp mig ett eller två snäpp.
Lite info: Mixerbordet är ett Phonic MU 1002. Det är precis som nytt, inget fel på det och inte en repa. Det är helt okej ljud på det. Man kan lätt få en bra inspelning på det.Tyvärr inga sladdar med för jag behöver mina till nya mixern men finns att köpa på närmaste musikaffär!

2-Bal. Mik./line ing. 4-stereoline ing. 3-bands EQ, 1-aux post 48-V phantom, Tape in/ut Bal.masterutg. Separata hörlurs- och kontrollrumsuttag.

På 4 sound kostar det 795 kr och jag säljer mitt för 350 eller högt bjudande!

Lite info om Mickrophonen:

Jag har även köpt en ny Mick så nu har jag en gammal TSM MT87S hemma som jag heller inte behöver. Det är inga fel på mickrophonen. Man får bra inspelninga rmed den också:) Men här har jag också köpt upp mig ett snäpp. Det ända som e lite fel är att mickhållaren inte är bra. Men vi har använt tejp på mickhållaren o de funkade perfekt. Annars finns det o köpa en ny på närmaste musikaffär!

Lite info från http://www.musikcenter.com/:

MT87S har fått en reviderad elektronik vilken ger den än bättre ljudegenskaper. Den mäter nu hela 3 dB mindre egenbrus! I studiosammanhang är MT87:an ett självklart val för både manliga och kvinnliga röster och den kan varmt rekommenderas som overhead-mikrofon för trummor - den tål ljudtryck upp till 130 dB (SPL-1kHz). Frekvensgången är rak bortsett från ett litetlyft i området kring 10 - 12 kHz, vilket ger en behaglig och luftig karaktär. Den medföljande vibrationsdämpande gummiupphängningen gör det enkelt att placera mikrofonen exakt och hjälper till att hålla oönskade hand- och golvljud till ett minimum. MT87S MkII är fantommatad. Passande applikationer: röster, overhead, flygel, akustiska instrument.

Den säljer jag också för 350kr.

Priser:

Mixerbordet: 350kr
Mickrophonen: 350kr
Båda sakerna: 650 kr

Det är priserna just nu. Men den som bjuder högst får det:)
Så är ni intresserade hör av er i PM.

Piiz