I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Sökes: Dickies Rugged Wash Hooded Jacket.

Övrigt - Köp & Sälj

Användaren är inte inloggad x 

2006-10-23 00:27

Sökes: Dickies Rugged Wash Hooded Jacket.

Hej, jag söker följande jacka.
har hittat den på diverse amerikanska sidor och på en holländsk hemsida, men eftersom jag inte talar holländska så hjälpte det inte mig speciellt mkt.

den ser ut såhär och heter "33208 RUGGED WASH HOODED JACKET".

söker alltså en europeisk webshop eller en butik i stockholm som säljer den.

tack på förhand.

(ja, jag har googlat.)

life sux, die.
Dinero Primero.
Rated X X X.

2006-10-23 08:55
x

Jag undrar bara varför du ej kan köpa den ifrån nån webshop i usa?
Finns ju mänder med fördelar med det såsom förmodligen bättre priser och du slipper leta...

2006-10-23 10:14
www.dickies4less.com e ju billiga om ja stavade rätt
finns f.ö en exakt likadan carhartt,bara loggan som e annorlunda.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-10-23 13:10
DejaVu P21, dom gånger jag beställt från usa senaste tiden så har jag råkat på tull och det har blivit rätt dyrt. dom sidor jag sett som inte är "out of stock" verkar inte skicka till verige heller, och just den här modellen finns inte på den europeiska agenturens hemsida. har inte fått mitt nya visa ännu heller..

erorone P19, den sidan verkar nedlaggd :S, vet att det finns nästan identisk carhartt, men den är kanske 3ggr så dyr.
life sux, die.
Dinero Primero.
Rated X X X.

2006-10-23 13:48
http://www.onlinesales4less.com/Dickies/index.htm tror både carhartt å dickies jackorna finns där.
carhartt jackan e f.ö brandsäker,lite skoj =)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-10-23 13:59
skummt med dickies priserna i sverige...ingen verkar intresserad av att importera tillräckliga kvantiteter...?
köpte brallor i usa för 20 bucks
samma gäller carhartt, det är vanlig workerwear ju
jävligt schysst workerwear dock, roligare än blåkläder

2006-10-23 14:55
erorone P19, tack, hittade inte dickies modellen jag sökte, så det blir nog carhartt alternativet.

Nex P23, jag vet det är helt sjukt, priserna stiger med flera hundra inom EU's gränser.
life sux, die.
Dinero Primero.
Rated X X X.

2006-10-24 05:08
plopp.
life sux, die.
Dinero Primero.
Rated X X X.

2006-10-24 10:07
caliroots.se har att in ben davis till ok priser nu