I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Säljes: höstens snyggaste L-R-G tröja/jacka

Övrigt - Köp & Sälj

2006-10-17 17:08

Säljes: höstens snyggaste L-R-G tröja/jacka

Beställde denna från USA: http://www.karmaloop.com/products.asp?ProductID=13945&VendorCode=LRG

men tyvärr var den några centimeter för kort för mig (jag är 183). Orkar inte reklamera den så jag säljer istället, den är i helt oanvänd (tags sitter kvar).

Jag vill ha 1 200:- för den, det är ungefär vad jag lagt ut för den inkl frakt och tull. Finns flera intresserade blir det budgivning t.o.m första november.

Tröjan finns i Umeå men går naturligtvis att skicka, mina kontaktuppgifter är:

Fredrik Elveros [email protected]

Maila, skriv här eller privatmeddela om du har frågor eller vill anmäla intresse.

/nej förresten jag tycker tvärtom!!

2006-10-17 17:11

2006-10-17 17:44
SeeD, Du har aldrig beställt från USA gissar jag
Du glömmer  nämligen att man betalar frakt som här blev 33 dollars samt kostnader för tull och införsel moms (totalt ca 190kr), kvitton på detta finns och kan redovisas.

2006-10-17 18:11
recognize får ju även dom betala tull och införselmoms, sen ska dom tjäna en hacka på de så följ mfdoom's tips och köp den dyrare om du gillar de...

2006-10-17 18:24
MF DooM jag tvingar ingen att köpa!

Jackor/tröjjor i samma modell och material kostar 1 199kr på recognize, ni pröjsar alltså en krona för att få ett plagg som knappt finns i sverige, är det för mycket så gör någonting annat med era pengar.

Fattar bara inte hur man orkar skriva här och bara grina, tycker ni jag tar för mycket betalt så leta vidare eller köp nåt som alla andra har på recognize

2006-10-17 18:55

2006-10-17 19:34
Hade lätt köpt om det var en större storlek.
Den va riktigt sjyst, hoppas du får den såld!

2006-10-17 23:19
If ya want beef then bring tha ruckus, cuz Fo-Tang Clan aint nutthin' to fuck with.

2006-10-18 10:19

okej om d va billigare ..orka sälja för samma pris

qs click

2006-10-18 11:23
dålig försäljare
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-10-18 19:19
Ingen som vill se fly ut på whoa??

Fine, jag säljer väl för en tusenlapp då, den är precis lika oanvänd som tröjjorna som hänger i sheltabutiken, fast i en snyggare färg om ni frågar mig (förutom om man matchar med jeansen dom har förstås ;)

2006-10-19 19:35
nej nu uppar jag

2006-10-20 11:19
den finns i lila på shelta också
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-10-20 12:41

erorone
Min tröja/jacka är iofs inte lila, dessutom är den lila ziphooden i en helt annan modell, bara mönstret är detsamma.

snälla, om du har så lite att göra att du måste sitta och besserwissra i den här tråden, så var korrekt åtminstonde.

2006-10-20 12:50
jaa jo de har du ju rätt i.

2006-10-26 12:30
storlek small

uppar och fixar (forhoppningsvis till länken), någon som är sugen på att pimpa upp garderoben för nyinkomna lönen/studiebidraget?

En tusenlapp och ingenting annat är priset, aldrig använd, prislapp och tag sitter kvar.

2006-10-26 12:30

2006-10-26 12:49
fixa länken så vi kan kolla på fanskapet
löglög

2006-10-26 13:01
http://www.karmaloop.com/popup/newZoom.asp?ProductID=13945&VendorCode=LRG

eller

länk

borde funka, titta fundera och hör av dig vid intresse eller om du har några frågor

2006-10-26 13:06
Auuof! den va tung
 -? ? ? ? ? ?- {@L_@} -? ? ? ? ? ?-

2006-10-26 13:32
camouflerad, är det bud du lägger? I så fall är svaret nej, jag hade nog tänkt mig att få mer än så för den. Att lämna bud är naturligtvis tillåtet, men jag är tacksam om det görs via internpost, seriöst intresserade kan även få telefonnummer/msn.

2006-10-26 23:51
Storlek? Bor?
maybe you might be more than just a one night lady<br>

2006-10-26 23:51
Umeå är lite för långt.
maybe you might be more than just a one night lady<br>

2006-10-27 11:38
l-Burna, det var ju synd! (för oss båda ;). Men med lite tur bor du på en ort där jag känner nån, i så fall kan jag ju skicka tröjan dit så kan ni träffas. Annars går det ju att skicka, har full förståelse för att det inte känns jättekul att sätta in pengar på nåns konto och bara "hoppas att man inte blir blåst".

Som tur är kan dock meddelanden med överenskommelser här sparas som bevismedel. Sparar man meddelanden  här alt. e-post med meddelande i stil med "Jag sätter in 1000kr (plus frakt) på ditt konto och när du mottagit pengarna skickar du tröjan till mig" så är det ganska lätt att bevisa både att pengarna satts in och att andra personen inte fullföljt sin del av avtalet. Tröjan skickas nämligen på så sätt att man skriver under när man mottagit den.

Det viktigaste är att man kontrollerar att man verkligen talar med någon som är den som denne säger sig vara, ett påstått namn och mobiltelefonnummer som inte är registrerat räcker inte. Självklart är jag beredd att göra allt jag kan för att en köpare ska känna sig trygg och bekväm vid en eventuell affär, telefonnummer, e-post mm lämnas mer än gärna till den som är intresserad så kan sådana detaljer diskuteras.

2006-10-27 12:00
har man vart medlem sen 2001 så e man la ganska benägen om att inte försvinna då blåser man ju ingen,va ja säger är att man kan anses pålitlig då.

2006-10-30 18:38
upp.