Säljes: Tavlor! Massa nya uppdateringar
Hej! Ny tråd med ny konst, all info finns på sidan!www.pg-designs.foo.se Exempel:
Svart Vit Boom Aerosol Just nu gör jag inga custom mades pga. tidsbrist helt enkelt. Om ni är undrar över något så fråga här i tråden eller pm! /Erik
www.erikbergstrom.se
Riktigt grymma grejer du hade på sidan! Skulle inte tveka en sekund att köpa en om jag väl hade råd.
Producent
2006-10-15 11:26
feta! när jag har cash över så ska du få en fet beställning ;)
Nine.D Multifaceted Creativity http://www.INFININETY.se
Nice, lite blandad kvalité men det som var snyggt...ouf! Jag diggade verkligen den tredje från vänster på övre raden som dessvärre var såld. Skicka gärna ett meddelande om du får klart fler i blåa toner som den. Var bor du förresten?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tack killar!gs: Ska bli! Bor i Karlstad 1
www.erikbergstrom.se
upp!
www.erikbergstrom.se
mycket shyssta grejer! elton och evergreen är dunder feta, fortsätt så PG
b-b-bassan!
riktigt cleant..
wan me tå ki yå ä?
så fort jag får cash över beställer jag en tavla. big up för grymt snygga tavlor ;)
fett snygga grejjer, om jag hade eget pläjs skulle jag haffat flera av dom där.
work some magic
shiiet va tungt..synd att kalle ankan va såld..den va tjockt niice:)
Kalle ankan var brutalt mycket jobb! tack btw
www.erikbergstrom.se
tack :)
www.erikbergstrom.se
Fetaste!
Han var god för fem miljoner, men han valde flaskan – och livet som uteliggare. Det var där han hade sina vänner.<br>
riktigt grymma
ask Beavis, I get nothing Butt-head
tack boys! upp nu!
www.erikbergstrom.se
en ny kalle anka vill jag ha :) såg massa jag gilla.. men den där cop-tavlan skulle varit en gris istället ;) då hade jag köpt. peace
Not a follower, so Twitter has never been an option.
grafftavlan gillade jag inte..
men dom andra va fina.. speciellt nr1..
synd att man är en fattig student..
du kan få byta mot 3 kort från min blackbook ;D
cry me a river! --> thcrew
--------- / / -----------
IA@M§!ST#E§©LUTI¤N
jag kan inget om tavlor så jag kan inte säga mer än att de ser bra ut men hemsidan är ju förjävlig, fortsätt
När det bara står 1 pris, gäller det för en tavla eller serien?
Jadu
Hela serien, har missat de på endel såg jag nu! Sidan är ju för att visa tavlorna, tavlorna är inte för att visa sidan. 1
www.erikbergstrom.se
Will do!
www.erikbergstrom.se
Får haffa en när jag har cash! dom är feta, ärligt, talang! :)
soundcloud.com/brormusk/sets
låter bra de!
www.erikbergstrom.se
upp!
www.erikbergstrom.se
graffiti tavlorna var riktigt fula, det där är inte graffiti, det är avancerade bakgrunder med lätta bokstäver. Popkonsten däremot, jag ska nog köpa några tavlor innan jul.
do that!
www.erikbergstrom.se
fint att denna är uppe igen!
www.erikbergstrom.se
får man fråga vad du målar med ?
Niceness!
Om du kommer förbi norrland kan vi köra lite collabs mot en tavla ;) "avdankad målare förgyller internetkonstnärs verk" kan se rubrikerna redan!
cry me a river! --> thcrew
nått*
www.erikbergstrom.se