I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Säljes: Turntable & "No more war"-tröjor

Övrigt - Köp & Sälj

   
Groupie

2006-09-26 23:04

Säljes: Turntable & "No more war"-tröjor

Har ett litet lager med "No More War" och "Turntable" t-shirtar jag tänkte försöka sälja slut på, jag har tidigare sålt tröjor med

"Turntable"-motivet och även Bush-tröjor. P.g.a strul med tryckeriet har tidigare leveranstiderna blivit långa så därför har jag nu istället tagit in ett litet lager så att leverans kan ske direkt.


Tröjorna är screentryckta på Gildan Ultracotton tröjor (205 g/m²) av hög kvalité. Tröjorna är förkrympta och håller formen itvätten. De bör dock inte tvättas i mer än 40°C och alltid ut-och-in.


Trycken ser ut såhär och i nacken är loggan för mitt "märke" tryckt. För tillfället finns det endast Large & Medium i lager (endast large av gråa "No More War") och bara herrmodeller. Modellerna är ganska stora i storleken så för att vara säker på att du får rätt storlek kan du kolla måttguiden.

Priset per tröja är 160 kr (inkl frakt), rabatt kan ges vid köp av flera. Betalning sker antingen i förskott till mitt konto eller genom

Postförskott, då tillkommer dock en avgift på 40 kr (postens avgifter). Om du bor i stockholmsregionen kan jag även ev. möta upp er ifall ni vill slippa föra över pengar, priset blir då 140 kr.


För att beställa så skickar ni antingen ett PM här på whoa, eller skickar ett mail till [email protected]