e de samma som a bathing ape?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ja det är desamma
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ta gärna kort med ngt som visar att det är dina kort. Kort på Bape kläder kan vem som helst hitta på internet. lägga upp och sedan blåsa folk på pengar.
http://www.iamthereasonwhy.com/
Haha maxxx entusiast :)
de funkar alltid om du har en lapp jämte där du skrivit ditt användarnamn
Ok ska fixa det till imorgon!!!
priser och storlekar ? äkta ? copycats ?
SKU - SKU - SKULASON!
vill ha den röda, vilken strlk o pris? vart i sverige?
väldigt intressant, som sagt, lite mer info och vi kommer att börja bjuda över varann...
vill ha den lila.
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
3 - Ange utgångsbud! För att undvika skambud och diverse andra problem, ange alltid ett utgångsbud då du ska sälja en vara till högstbjudande. Gör du inte detta finns det risk att din tråd kommer att tas bort. Att tramsa med att lägga ett bud som är under utgångsbudet kan leda till tillsägelse eller varning. Jag är intresserad av den översta/gråa!
Married to the money, fuck the world, that's adultery
den rosa var ju bara för söt!
Infinite P22 Han har ju inte ens nämt ett pris än. Jag förväntar mig att dom är äkta om det inte står något annat.
http://www.iamthereasonwhy.com/
du kan ju absolut inte garantera det enbart grundat på att dom enbart går att få tag på i japan eller usa!? man kan ju faktiskt åka till dessa länder och inhandla dessa kläder. däremot om du vet hur en bape ska se ut kan du se om dom är fake eller inte.
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
finns ju en bape affär i london också
haha den är ju inte alls likadant. ser du inte att den saknar glitter runt BAPE?
...och det bevisar... vad?
Kan faktiskt säga att jag tror att Infinite har rätt! Sorry om jag inte sa det tidigare. 90 % av alla Bape kläder i världen lär vara fake. Har själv köpt ett parti pa ebay därför jag har flera. Vill ha cirkus 600 för dem. De hade öppnat en affär i Hong kong tidigare i år när jag var där. En äkta kostar upp mot 6000 kr. Bape har t-shirtar som kostar 10000 kr. Bor i Halmstad!! Vit / Grå har jag i M och L. Röd i M och L. Lila i S. Rosa i S, M och L. Postar en bild som har mitt användarnamn med inom en timma.
Ok, här kommer en bild.
Hoppas det räcker med en.
Pallade inte att ta upp alla och ta kort.
img423.imageshack.us Skicka PM vid intresse!!
hur stora är dom i storlekarna?
Högt liv
frågar samma som tjyvis.. hur e storlekarna...e intresserad av någon av tröjorna
att insidan räknas e bara en ursäkt för att va ful.
hmm synd de va gamla modeller annrs skulle man kanske.. Jag säljer. en BBC / ICE CREAM HOODY (diamonds / dollars ) kontakta mig om intresse.
Iam Not My Hair,Iam Not This Skin,Iam The Soul That Lives Within'
90% fake? njae.bape är helt enormt i japan,cafén å allt. så att 90% e fake e ganska mkt skrokk,kanske 50..
Infinite P22 jepp du har rätt, bara att jag tänkte att det inte stod nått pris eller nånting då började man ju undra :P Needl P23 har du kvar tröjjorna eller ? den röda vad har du den i för strl ?
SKU - SKU - SKULASON!
Helvete va fula, whoa behöver en stilpolis. Akut.
Precis, vilka storlekar har du och hur stora är dem?
WHADUP
inte för å hata men dom där små glänsia sakerna vars namn ja heelt glömt men börjar på p? ramlar av efter nån tvätt.
erorone p18 lord..vilke dålig kvalete du måste fått då:S
Toastare
2006-09-11 19:47
LadyLaSoUL F19 ja, det är ju kopior... och ordet erorone letar efter är strass kanske?
Jag skyller allt på Emma!
stick_up_kid skickade ett pm, eftersom det ej är min tråd:)
bounty boo har nog hittat rätt ord! har en polare med en bbc tröja som e helt uttvättad efter 2 tvättar å sömmarna börjar lossna. köpa äkta eller köp inte alls.
Har den senaste tidningen från bape där de visar de senaste kollektionerna. Och där är dessa tröjorna med. Så gamla modeller är det inte! I samma tidning är det en artikel om Bape-kopior där de "varnar" för att ca 90 % av alla Bape kläder är kopior. Har en som jag tvättat ca 5 gånger. Har inte hänt något med den!!
Ursäkta om jag bryter samtalet här men vad är det för märke som kostar 6000 lax ? man får ju leta efter dyrare
Ja vaffan man va ju nykter imorse men nu börjar de ordna upp sig
vad e bape för märken egenltigen? vad för nårra gör dom kläder till? vem riktar dom sig till?
det där e fakes asså... jag e fan rätt övertygad om det.
det LYSER ju fake om den.
ja? han har ju redan sagt det? läs idioter.