I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Säljes: CD-skivor+T-Shirt

Övrigt - Köp & Sälj

   

2006-09-05 17:33

Säljes: CD-skivor+T-Shirt

Kände att det var dags att rensa skivhyllan lite, göra plats för bättre oväsen. Hittade en hel drös skivor jag inte direkt tycker om längre, eller som jag fått för att recensera som jag sedan tröttnat väldigt snabbt på. Bor i Stockholm, och säljer därför helst till folk i Stockholm då jag inte orkar posta en massa grejer och inte har ett väl fungerande konto att lägga in pengar på. Nåja, here we go:
(Priserna ÄR förhandlingsbara)
*=Kan sänkas till 25:-


Funeral For A Friend - Hours - 100:-

From First To Last - Dear Diary, My Teen Angst Has A Body Count - 100:-
Avenged Sevenfold - City of Evil - 100:-
*U2 Jukebox - Kompilation sammansatt av medlemmarna i U2 exklusivt för Mojo Magazine - Innehåller låtar av: Arcade Fire, Modest Mouse, Interpol, The Ramones etc. (Maila för komplett spårlista.) - 50:-
*Q Best of 2005 Vol#2 - Innehåller låtar av: Franz Ferdinand, Bright Eyes, Antony & The Johnsons, My Morning Jacket etc. (Maila för komplett spårlista.) - 50:-
*James Brown's Funky Summer - Compilation for Mojo - Innehåller en sprittlans ny låt av James Brown bland andra - 50:-
*Q Eighties - Innehåller 80-talscovers av: The Futureheads, Katie Melua, Camera Obscura, Placebo m.fl. - 50:-
*Q Mellow Gold - Sommarsamling av Q - Innehåller låtar av: Elliott Smith, Death Cab For Cutie, Billy Bragg, Sondre Lerche m.fl - 50:-
Michael Jackson - Blood On The Dance Floor (HIStory in the Mix) - 100:-
Gorillaz - Gorillaz - 100:-
Jazzy Jeff & Fresh Prince Greatest Hits - 100:-
Tony Hawk's American Wasteland Soundtrack - Innehåller punk/hardcore-covers av: Dropkick Murphys, Rise Against, Thrice, Alkaline Trio m.fl - 100:-
Punk-O-Rama 10 (CD/DVD) - Innehåller låtar av: Turbonegro, Sage Francis, Bad Religion, DangerDoom, Converge m.fl. Innehåller videor av: Millencolin, Atmosphere, Eyedea&Abilities, Bad Religion, Converge m.fl. 100:-
Rancid - ...And Out Come The Wolves - 100:-
Rancid - 2000 - 100:-
Rancid - Indestrucible - 100:-
Korn - Follow The Leader - 100:-


Som sagt, de flesta priser är förhandlingsbara. Ni kan både maila och skriva här. Keep me posted!

•pave paradise•