I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Sökes: Bostad I Lodon, Panik!

Övrigt - Köp & Sälj

   

2006-08-29 09:45

Sökes: Bostad I Lodon, Panik!

Hej,

Mitt namn är Maisaa Awad och jag är en tjej på 23 år, kommer från Malmö. Jag läser på European Business School London, Internationall Business BA (Hon), har redan bott i London en termin. Jag har två terminer kvar i innan jag bär av till Frankrike i ett år. Första terminen bodde jag på Hackney road men var tvungen att flytta därifrån när terminen var slut.

Jag som person är lungn, uttåriktad och väldigt lätt att komma överens med.

Nu önskar jag hyra ett singel rum antigen på Shorditch eller Brick Lane, just för det är nära till t-bana och min skola. Vill gärna bo med svenskar, spelar igen roll om det bara är tjejer eller om det är blandat killar och tjejer. Vill gärna bo med svenska studenter.

Just nu är jag hemma i Sverige över lovet, men kommer befinna mig i London från och med den 4 September. Om det finns ett ledigt rum för mig sån vill jag flytta in senast den 5 September.

Hör gärna av er via whoa elller hotmail [email protected]

Med vänliga hälsnigar
Maisaa

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.