I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Köpes: Pösiga byxor

Övrigt - Köp & Sälj

2006-08-06 19:43

Köpes: Pösiga byxor

*Pust å stånk*, nu är sommar jobbandets tid över, skönt för många antar jag...iallafall skönt för MIG! Så nu har man några hundra lappar att spendera fritt och i mitt fall är jag ute efter ett par pösiga byxor, helst med ett ganska bra märke och stora blå fickor. Är du en av dom som har ett par bra pösiga byxor att sälja, ta då kontakt med mig!

Byxorna ska kosta 150 kronor och vara ganska snygga.

jag bor i Norrbotten så det vore BRA om ni orkade skicka dom till mig, "för he blir så långt att gå" <----- som vi säger i Norrland.
hehe

Tack på för hand!

PS: Hör upp! Du med byxorna, skicka ett mail till mig här på whoa. DS

//Jonte

2006-08-06 19:53
haha! :oD

förlåt att jag skrattar, men jag trodde du skulle punga ut ite mer för "pösiga " byxor.

Du har såklart glömt det mest vitala inom byxbranchen... storleken!
Unionen är namnet, mannen! http://myspace.com/unionen

2006-08-06 19:55
jag vill ha ganska stora, så dom hänger sådär snyggt...kanske...hmm...Large

2006-08-06 20:24
hm, large pa byxor, haha.. konstiga byxor maste det vara om det ar sant matt pa dom :P
va?

2006-08-06 20:26
engstarr : antingen är du ett litet barn som faktiskt inte vet vad du säger, eller så driver du med hiphop kulturen rakt av... jag börjar ta illa upp på riktigt (fast om du är ett barn så gör det inget, du vet ju inte vad du säger isf).
Unionen är namnet, mannen! http://myspace.com/unionen

2006-08-06 20:53
Jag har ett par Clench byxor som jag köpt för 800kr. Använda en eller 2 gånger..För att dom är för tok för stora för mig..Size 47 haha..Men dom är jävligt snygga..men jag vill ha mer en 150kr dom.
//Dj_Leon\\

2006-08-06 21:08
, betäll eller köp nya. för om du bara har 150 kr, måste du haft ett dåligt jobb. för lite pengar får du inga bra byxor.
Now, Dance Everybody!

2006-08-06 23:24
pool P1

Du kan mäta storleken i xl L etc, 34 storleken motsvarar en annan storlek på skalan med xl etc!
http://blogg.streetsofgothenburg.se/

2006-08-06 23:32
jag har ett par phatfarm du kan köpa.. eller ett par oanvända welcome to the hood byxor med automatvapen och saker på..det är riktigt heftit!!!!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-08-07 00:49
Haha, roligaste annonsen jag läst på Whoa hittills. Genialiskt!
Redan de gamla grekerna trodde sig leva i nutiden.

2006-08-07 02:12
hahaha underbart!!! älskar "...helst med ett ganska bra märke och stora blå fickor. " haha va? vet itne i vilken ände jag ska börja flabba om den raden så lämnar de till er.

fan va gött ja koommer sova efter detta.
"They criticise us for how we are but then they want to dress and eat like us. There is a bit of envy."
- Alessandro Nesta

2006-08-07 02:21
bra att ni gillar min egna tråd. nu hoppas jag bara på att få ett par jeans (eller prassel-braller).

2006-08-07 11:33
de bästa för dig vore att låna morfars byxor eller något
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-08-07 13:33
engstarr

du har humor iallafall :)
Now, Dance Everybody!

2007-01-03 20:37
varför göra sånna här uppningar? varför inte bara fråga honom i hans gb?
ask Beavis, I get nothing Butt-head