I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Säljes : Cresent Orion MTB. skit fin...

Övrigt - Köp & Sälj

   

2006-07-12 09:49

Säljes : Cresent Orion MTB. skit fin...

Nu är det dags för mig och flytta och har inte möjlighet att ta med mig cykeln på planet så därför säljer jag den nu...

har inte något eget foto på den, och detta var den enda bilden jag hittade på den på internet..

min cykel är dock inte riktigt lika dan...den har en lite bredare ram, och har en borstad lack.. framdämpning och 2fingerbromsar, 21 växlar osv...

helt ärligt så ser den inte alls ut som den på bilden..min är förmodligen betydligt nyare...


det finns ingen rost på den och jag kan hooka bättre bild, men har inte internet hemma så det blir bara ett sånt jävla projekt...=) men om du verkligen är intreserad så hör av dig så får jag maila ett på något sätt... det löser sig alltid..


så är du intresserad av att hooka en nice ride billigt och stödja mig med lite cash...så hör av dig..


eniro.torget.se el. http://eniro.torget.se/images/61/77/53/1617753/1145389666520image_1_big.jpg)eniro.torget.se


cykeln finns i skåne

och utropspriset är 3000:- (8000:- ny för 3 år sen)



peace!