I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Säljes: Samsung SGH-X480 (mobil)

Övrigt - Köp & Sälj

   
Toastare

2006-06-28 15:49

Säljes: Samsung SGH-X480 (mobil)

Säljer min Samsung SGH-X480 som är inköpt 27/2-06 för att jag fått en ny mobiltelefon.
Det enda felet är att ringsignalen inte fungerar hela tiden (glapp), men vibratorn fungerar, därav det låga priset. Dessutom så säljer jag den med kvitto (12 månaders garanti på Siba)så den går att lämna in för lagning.
Säljs med batteriladdare,batteri,kvitto, kartong och instruktionsbok.
OBS! Den är INTE operatörslåst, så den går att använda med vilka operatörer som helst.

INFO OM TELEFONMODELLEN:
"SGH-X480 har ett fyrtiotal inbyggda Smileys som gör det roligare att kommunicera. En bild säger ofta mer än tusen ord. Med en Smiley kan du snabbt uttrycka det som annars kan ta flera ord att beskriva. Med den inbyggda funktionen "Melody Composer" sätter du lätt ihop dina egna polyfoniska ringsignaler. Du kan välja bland många instrument, för att med noter skapa grunden till din nya melodi. Men inte bara det, när du är klar med grunden så kan du dessutom lägga på ljudeffekter eller välja bland ett 30-tal musikstilar som bakgrund, t ex euro pop, salsa eller reggae. Ladda ner spel och applikationer eller spela ett av de fyra spelen som redan finns inlagda i telefonen. Med WAP har du snabb access till Internet och du sparar lätt dina favoriter för snabbare åtkomst. I telefonen finns alarmfunktion, kalender, kalkylator, att-göra-lista och valutakonverterare. Du kan spela in röstmemos och spara 2000 kontakter i telefonboken."

Nypris: 998kr
Mitt pris: 500kr

ps. Jag kan skicka den och bjuder på frakten ds.

Bild
OBS! Bilden är ej på min telefon, men på samma modell.

SKICKA MEDDELANDE OM DU ÄR INTRESSERAD.

Jag skyller allt på Emma!