Letar liknande jacka som syns i Hooligans.
Som runriken lyder. Letar efter en liknande jacka som firma ledaren har. Den rakade altså. Beige halvlång,känner ni igen? Vilket märke kan det vara? Stone island? På armen syns ett väderkors eller nåt. Några ideér?
Stone Island om det är en patch på armen med "väderkors". Kolla jackan jag säljer så kanske du känner igen märket.
Vem är du, tjänsteman?
jag hittade en tröja med samma logo. men vart kan jag hitta jackan? Kan du länka till jackan du säljer?
haha, lycka till att du hittar en sån.
- NK Zeljeznicar Sarajevo - The Maniacs´87 - whoa = ZOG.
Jackan jag säljer ligger i det här forumet så kollar du lär du hitta den. Det finns bilder i den tråden okså.
Vem är du, tjänsteman?
www.fever.se har sånna,kanske inte på sin sida men du kan maila dom å höra om dom finns kvar
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Anal: Varför skulle de vara så svårt att hitta en sån? Soheil: Jag hitta din jacka.Sktfin men inte den jag letar efter,lite synd.
"Skiing without avalanches would be the perfect sport. On the other hand it's what makes it fun."
Jackan finns inte med på deras hemsida iaf.. vilket är lite beigt men men
"nej inte sthlm shoo utan shoo som i stick fågeljävel"
Om du vill ha en sådan jacka som "ledaren i hooligans" är det ett smart drag att du kan stå upp för den... En dag träffar du på en grabb och så åker du och din jacka i backen... + att den SI coaten han har kostar runt 7 lakan.
- Det är ett ganska hett ställe att demonstrera på. Det är ju "vänsterland", en stark provokation av högerextremister att demonstrera på Medborgarplatsen, säger Johan Kjellmor, yttre befäl vid Norrmalmspolisen, till DN:s reporter på plats.
man bör ju inte utesluta möjligheten att en av tio av snubbarna som vill ha sånna kläder efter ha sett på filmerna om firmor faktiskt kan slåss ordentligt. dock inte mer än 1/10 skulle ja tro.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Misstänkte att jackan skulle kosta däromkring. Drömma får man eller ska man akta sig för att åka i backen. Jag bär väl vad jag vill när jag behagar. Varför leka casual? Varför lalla runt med palestina sjal. Därför att man tycker det är snyggt.
Sir_x Men. Det finns en överhängande risk att du får pisk av grabbar som ser dig efter en krogrunda med den jackan.
- Det är ett ganska hett ställe att demonstrera på. Det är ju "vänsterland", en stark provokation av högerextremister att demonstrera på Medborgarplatsen, säger Johan Kjellmor, yttre befäl vid Norrmalmspolisen, till DN:s reporter på plats.
Ja antagligen. Dock kommer jag med största sannolikhet INTE köpa jackan. Men om jag skulle ha jackan tror jag inte att jag skulle använda den till och från krogen. Vi lägger ner detta nu för alla har olika smak. Vill jag klä mig i dom kläderna så gör jag det. Även om risken finns att jag skulle få spö. Men som sagt.Vi lägger ner detta, jag hade gillat jackan även om den inte vart med i filmen...
RandomHero P18 snacka inte så mycket skit.
"Skiing without avalanches would be the perfect sport. On the other hand it's what makes it fun."
Trallfall Jag vet inte hur dina grabbar ser på saker och ting. Men tydligen gör vi det annorlunda.
RandomHero. Vad anser du är fel med Stone Island då?
Det är inget fel med det.. Bara att det har med tiden förvandlats till "Casual-märket" nr1. Vilket tyder på att alla dom där, är rika svin som gillar att slåss :]
RandomHero Ja tydligen ser du/ni mycket annorlunda på det än de flesta andra fotbollsälskande som kan tänka sig stå upp för sitt lag. Risken att en person med en sådan jacka skulle få spö efter en krogrunda för att grabbar får syn på honom känns gaaaalet långsökt. Att däremot vara jävligt tjafsig, dra på sig outfit som ska försöka ingjuta respekt som man inte kan stå upp för kanske kan göra att man hamnar i trångmål, men att helt random få spö av grabbar för att han har en viss tröja är bara en löjlig jävla attityd som plockas upp och späs på av dom som så gärna vill vara något dom inte riktigt själva kan hantera.. lägg nu gärna ner trots att du gärna piskar pojkar i SI-logos..
Hepp och pepp
Du är ett lat stycke mat!
LÄnken funkade inte!Testa igen...är nyfiken!
den sista funka väl?
Tack den kom efter jag skrivit.Den jacka är det ja!
Eller fan är det verkligen den...Blev osäker faktiskt.
http://www.imdb.com/gallery/ss/0385002/1 342.jpg?path=gallery&path_key=0385002&se q=9 Den jackan är det jag menar.Det är kanske samma.Ursäktar att jag bombar.
Den där fanns på Nk förut.. 8Laxar..
vad är grejjen med stone island o allt löjliga märkesjidder!!??
yoo
sjukt snygg jacka, spelar ingen roll vad det är för märke om man tycker plagget är snyggt.
Sir_x Om du vill Ha steves TC är det den du vill ha. Och det är inget fel på SI. Jag försöker inte skrämma upp snubben men skall han klä sig som en topboy måste han kunna stå upp som en också. Imout.
RandomHero P18 lägg ner ditt skitsnack förfan! skäm inte ut dig.
RandomHero P18 märkligt hur mycket dina "råd" framstår som ett patetiskt sätt att hävda sig på...
jag fattar inte varför han skulle åka på stryk för att han har en sån jacka?
sir_x: för att den kappan lär vara snuskigt svårt att få tag på.
Ja den är säkert jättesvår att ha tag på men det är det många saker som är. Jag letade i 5månader efter ett par skor så detta ses inte som en omöjlighet!
sir_x: letade du i 5 månader efter ett par skor? det är fan inte normalt.
onödigt vetanade: polare har en sån... tips kolla ebay
jag är lite drygare lite otrevligare PUNKROCK OCH BURBERRYROCK!?
fett snygg, inte alla den är snygg på dock
ask Beavis, I get nothing Butt-head