Indevid Det är ett bra sätt att tjäna pengar iaf
ja fan! men som jag anser det äre ganska tråkigt att redan köpa en färdig gubbe? själv spelar ja inte detta men endå? man vill ju se sin gubbe växa eller?
Självklart vill man se charen växa själv, och att köpa karaktärer är något jag tycker är rätt mobbat. Att sälja den för cash när man väl slutar spela är väl dock hyffsat ok ;) och angående hur mycket man tjänar.. main char har 107+ days played time, blir en rätt sur timlön ;)
Producent
2006-06-02 17:43
när man ser sånt här så ser man verjkligen hur folk e data nördar o spenderar alldeles för mycke framför datorn o blir feta....suck
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
haha 14-åriga snorungar som dissar över internet är fan etter värre
Producent
2006-06-02 17:48
johanone: hehe...roligt det där med att du kikar på min ålder...bara för att jag har 14 så måste jag vara 14?? det e såna här stunder man sitter o små njuter av att folk tror att dom kan dissa folk när dom ser att det står 14 i namnet...hehe allså har jag vart medlem i whoa sen jag va 9bast?? coolt...=)
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
Såg inte ens din ålder, baserade det straight av din meningsuppbyggnad och uttalanden snorunge
Producent
2006-06-02 17:51
ok du såg inte min ålder?? 14-åriga snorungar som dissar över internet är fan etter värre snackar du inte bort dig där lite?? 14-åriga snorungar...hmmm....Fumez P14...=))
bah, skämtade ju lite självklart såg jag att det stod 14 vid ditt nick, men jag känner även igen det sen innan, har trots allt också varit medlem ett tag ^_^ menade alltså att jag uppfattade dig som 14 obereoende av vad du skrivit in som ålder
Fumez P14 Varför skriver du då in att du e 14?? Klart som fan folk tror att du e det..!
If ya want beef then bring tha ruckus, cuz Fo-Tang Clan aint nutthin' to fuck with.
Producent
2006-06-02 17:54
ok...men nu ska jag inte förstöra tråden...om nån admin eller mod ser detta så resna bort mina inlägg....=)
Producent
2006-06-02 17:56
Dd_Dj P16 det e såna här stunder man sitter o små njuter av att folk tror att dom kan dissa folk när dom ser att det står 14 i namnet där har du varför.....för folk här på whoa ser ner på folk som e under 16 bast o tror dom kan köra med dom....då e det väldigt roligt att ha 14 efter mitt eget nick o se folks respons på saker man säger....
pschhh, jag ser ner på folk oavsett om de är 14 eller 24.. tråden spelar mindre roll, tvivlar på att jag får den såld här ändå, de flesta är så ghetto att de måste köpa rock för all deg :p
Producent
2006-06-02 17:58
johanone: trevligt för dig då.....
johanone. är det ett rimligt pris? inte intresserad av att köpa, mest bara nyfiken av vad du kan tänkas få. Ingen diss heller för den delen. :)
Göteborg på låtsas.
Ja, folk betalar så mycket. 4500 är egentligen i överkant, satte mest ut den för att testa om jag fick några bud. Behöver dock deg snabbt, så jag har sänkt den till 3000 (+bud), vilket jag är övertygad om att jag får.
bra att du trycker ner en 14 åring i din egen tråd när du vill ha sålt något.. en riktig afärs man :)
-> Wasted Frillz <-
Varför säljer du dina chars?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
För att han tjänar minst 3000 kanske? :O
Mind Your Head...
"need cash for my raging rock cocaine habit"