I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2006-05-22 18:39

WoW konto

lv 60 mage @ chromaggus (ally)
(accountet innehåller även en 60 horde prälle @ genjuros]

Magen är en human female, epic mount, 600g, 140 FR obuffad, AQ rank på frostbolt, klar för bwl

säljes till högstbjudande

Only two things are infinite, the universe and trance, and I'm not sure about the former.
- Albert Einstein

2006-05-22 18:51
Equipment?
Meep meep

2006-05-22 19:31
inga epics förutom freezing band (world drop frostmage ring)
det mesta från DM tribute/ubrs/strat osv, tier 0 prylar blandat med FR prylar helt enkelt

vet inte vad mer jag kan säga om henne .. skicka priv. mess med frågor

har fått ett bud på 1200
Only two things are infinite, the universe and trance, and I'm not sure about the former. <br> - Albert Einstein

2006-05-22 21:38
detta är fan sjukt att folk inte spelar själva å blir bra....helt jävla sjukt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-05-22 23:12
jag håller med... så jävla sjukt...
-> Wasted Frillz <-

2006-05-22 23:16
spelet handlar inte om att vara eller bli "bra" .. det handlar bara om att lägga ner en jävla massa tid på skiten

22 days played har jag på den där bruden, jag är inte ett dugg bättre en när jag var lvl 1. handlar enbart om tid, för vissa känns det helt enkelt mer tilltalande att köpa skiten, spelet börjar ju på lvl 60 enligt många
Only two things are infinite, the universe and trance, and I'm not sure about the former. <br> - Albert Einstein

2006-05-23 00:03
Sånt e ju skit tråkigt, man vill ju se sin karaktär växa från grunden i alla spel.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.