Säljes?: skateboard,
skulle bara kolla om det fanns ett intresse för en skateboard, brädan är en Muska bräda och kostade ca 1000kr ny, under brädan så har vi independent truckar som låg på 900kr, truckarna är nästan i nyskick, någon svag repa o så men inget annat för jag grindade aldrig på nått :P minns inte namnet på däcken men de låg på ca 450kr, det är alltså ett helt set som jag har använt i nån månad men jag är ingen grym skatare så jag hade den mest för att glida omkring :) gillar mest höga backar och långa vägar än ramper osv, (skulle egentligen köpt en longboard) :) hur som helst så tycker jag verkligen om denna brädan men jag behöver verkligen pengar för tillfället så det är därför jag kollar om det finns något intresse. jag hade tänkt mig 900kr för brädan eller högsta bud. truckarna och skruvarna på undersidan undersidan av brädan hjulen skruvarna på ovansidan brädan i helhet, ovansidan finns det intresse så skriv här i tråden eller bara skicka ett pm så svarar jag :) , Ali
"angel headed hipsters burning for the ancient heavenly connection to the starry dynamo in the machinery of night,"
"angel headed hipsters burning for the ancient heavenly connection to the starry dynamo in the machinery of night,"
är det intelpendium truckar?
Iam Not My Hair,Iam Not This Skin,Iam The Soul That Lives Within'
eller nej var inget :) såg independent
det är hook-ups däck :)
det är inte Hook-Ups. Det är Shorty´s
"Wars do not make one great." - Yoda.
Jaha däck. Trodde du menade deck.
my bad ^^
Du kommer aldrig kunna sälja en begagnad skateboard för 900:- Man vet aldrig som köpare om den är knäckt "inuti". Eller om du haft den i regn så sväller träet upp och går lättare av! Sänk priset.. Som jag skrev i en annan tråd: 350:- man för en begagnad bräda! Peace!
Fast det var bara brädan.. Så säg 450 max. Du får en ny lika bra för 550:- om du söker upp rätt butik. Fast truckarna går väl alltid att använda..
SaXoR . skojar du med mig? brädan är använd ett fåtal gånger och aldrig använd i regn, den kostade ca 2500kr ny och jag ska ge bort den för 300-500kr? no way..
HAHAHAHA. bräda för 1000 å truckar för 900..hahahaha
Im not left wing, or right wing. Im the middle finger.
fett skön bräda med däck asså. jag har bara hjul på min, :`/
Till alla komunister: Sluta försök bestäm över min rikedom, ty jag försöker inte bestäma över er fattigdom! - TurboHasse
Och axbrink, hur mycket tror du en bräda kostar om man vill ha en riktigt bra?
Till alla komunister: Sluta försök bestäm över min rikedom, ty jag försöker inte bestäma över er fattigdom! - TurboHasse
ja ett par 900kronors independent-truckar är fan svårt att hitta..
En ny fresh brand uppsättning brukar dock inte vara billigt må jag säga..fast 900 dewd..
Reputation is the cornerstone of power.
helt komplett, billigaste skiten du kan få om du vill ha bra skit e väl på runt, 1000 spänn kanske, å då ere fina saker eller så e man onödig å köper för 2000 your choise! just nu har ja en sexpak 7.75 thunder truckar nurse wheels den e underbar :)
Rädda en ko, ät en vegetarian!
Afflaf - du får 500 spänn för brädishen. Saxor hann säga allt jag tänkte, och han har rätt. Om du inte är någon "grym skejtare" utan du bara "glider omkring", så bprde du funta på saken. Piz aut.
'...and the words of the prophets were written on the subway walls' - Simon & Garfunkel
Bara så du vet så går dina truckar att köpa nya för runt 500 :)
"nej inte sthlm shoo utan shoo som i stick fågeljävel"
Strypa, har du någonsin varit i en skateaffär?
Im not left wing, or right wing. Im the middle finger.
sälj truckarna för 400 kr för sig.. bräda köper ingen seriös skate:are begagnat, som det redan är sagt vet man inte vilket skick brädan är i även om säljaren försäkrar saker. hjulen för 200 kr, sen KANSKE brädan kan du få 150-200 kr.. så max 700-800 för hela shitten.. Dock är ju truckarna eftertraktade.... puss
har samma independent truckar som dig:) och spitfire däck
priset sänkt till 800kr, no more no less.
truckarna kostar typ 650-700 nya!
Hmja ?
upp!