Säljes: Rolex klockor
Kommer från Japan, Tokyo. Antal 5 stycken Pris: 1000 - 6000 styck. Går ej att skickas, endast för folk som bor i Stockholm. Mer information släng iväg ett mail till: [email protected]
Vi är ökända N.P.G.
nu snackar vi falska va? såna där som inte kostar mer än 100 kr när man prutat ner priset?
Skicka ett mail så får du all information.
Vi är ökända N.P.G.
OM du är intresserad!
Vi är ökända N.P.G.
varför inte skriva ut all info här? så alla kan se och man slipper skicka massa mail?
Det blir lättare för mig, är inte så grym på datorer. Har bilder men kan inte lägga upp dom här, fast jag kan skicka bilder via mail.
Vi är ökända N.P.G.
haha snygg du!
www.soundcloud.com/hjalleprod
Visst snyggt. Men alla som är intresserade kan väl skriva, för mycket meningslösa inlägg här på whoa....
Vi är ökända N.P.G.
testa skärholmensloppmarknad, det är ungefär på den nivån dina "rolexar" hör hemma.
jag sa inte att jag ville ha bild, jag ville bara veta om de är falska eller inte med tanke på priset. jag är jävligt intresserad men 1000-6000 kr är jävligt dåligt pris, lägger jag till en 20 000 till så kan jag få en äkta billig rolex/omega
vem fan är så dum att han betalar 6000 för en falsk klocka?
Det ni inte verkar fatta är att dessa "kopior" speciellt de Japanska ligger på dessa priser, ibland tillomed högra för det är exakta kopior du kan få dem i guld tillomed enda skillnaden mot en riktig rolex klocka är att urverket är japanskt, varför man köper en kopia ja det vettefan men hur som helst så ligger det till med japanska kopior, annars kan ni googla och kolla hur mycket japanska class A kopior kostar..
Walk against me and it will be the last steps you take nukkah!.....Dirrrrty Dirrrrty!! www.dirtyrecipe.com
är inte lagar olagliga
yoo
"Skiing without avalanches would be the perfect sport. On the other hand it's what makes it fun."
dom har rolex i tallin för runt 60kr mkt pra!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
den jävla dagen jag lägger 6000 kr på en japansk Rolex från nån som kallar sig Thugish4Life...
Håller med Demento fullt ut!
Redaktionen
2006-05-17 12:25
Det ni inte verkar fatta är att dessa "kopior" speciellt de Japanska ligger på dessa priser, ibland tillomed högra för det är exakta kopior du kan få dem i guld tillomed enda skillnaden mot en riktig rolex klocka är att urverket är japanskt, varför man köper en kopia ja det vettefan men hur som helst så ligger det till med japanska kopior, annars kan ni googla och kolla hur mycket japanska class A kopior kostar.. citat från Santiago..
Moderator - Som en lokalvårdare, fast i cyberrymden..
http://www.martypatches.com http://www.danielmeyer.se
ja men generellt anser man väl inte ens att de japanska kopiorna är särskilt bra? det brukar vara schweiziska kopior man snackar om, och många av de stora replikawebshoparna har ju slutat sälja de japanska då kvaliten är så dålig.
"Nazisterna hade kontakt med aliens under andra världskriget och fick tillgång till galen teknik, tefatt fanns även då. Tyskland var ju världens framgångsrikaste land på den tiden. Efter kriget bytte tyska forskarna sida och anställdes av USA. Business as usual!" - Dirty-Dave P25
den jävla dagen jag lägger 6000 kr på en japansk Rolex från nån som kallar sig Thugish4Life... hahaha fyfan vilken skön kommentar!
C A S H F L O W - C L O T H I N G // BLOGG.CASHFLOWCLOTHING.COM
haha köpte en falsk rolex från kina, fyfan det var inte ens metall, var metallfärgad plast fastän det inte syntes efter flera månader då färgen började flagna men fyfan vad grym klockan var.
Demento P19 Tycker att ni dömer alldeles för hårt, ni har inte ens sett klockorna. Jag vet själv att mycket av Rolex kopior är skit, men det finns fake Rolex som inte är skit utan verkligen är av bra kvalitet. Ni tycker priset är högt, visar hur mycket ni vet om klockor.
Vi är ökända N.P.G.
*visar hur mycket vi vet om falska klockor.
C-W-B P0 Ni kan inte veta vad fan för slags kopia det är exakt. och därför kräver dom flesta en lite mer seriös approach när det handlar om dyra, flashiga saker... Thugish4life P21 Ni tycker priset är högt, visar hur mycket ni vet om klockor. haha...ska du berätta lite mer om mig som jag inte känner till? nej, 6000 är absolut inte mycket pengar för en klocka. men det ÄR mycket pengar när det gäller köp via internet från anonyma personer utan utförlig info. mycket möjligt att det är skitfina kopior och att du är hur seriös som helst, men första intrycket du vet... :)
asså vafan vill ni inte köpa så håll käften, i varenda jävla köp & sälj tråd så gnäller folk om att de för dyrt etc etc....fuck!
BAHA!
haha vafan är det här ?!
SKU - SKU - SKULASON!