Producent
2006-05-15 01:06
Säljes: Stockholm t-shirts, rep yo royal capital !
Vill först se om intresset är större än Gothenburg tishorna jag gjorde. Dessa fräscha tee's kommer att säljas för 200:- inkl frakt eller inte. Alltså 200:- no matter what. Börjar ta förhandsbokningar redan nu, detta innebär att ni förskottsbetalar som vanligt innan ni kan få eran tisha. Om intresset är stort blir det en stor upplaga, börjar med en liten upplaga av 10 st till att börja med. Här har ni en illussion av hur dem kommer att se ut, har inte riktigt bestämt mig vilken färg på tishorna det skall tryckas på eller tryckfärg. Det lutar mot mörkgröna med vitt tryck och/eller Skyblue med svart Exempel1 Exempel2 Close up Close up2 Hur gör jag för att förhandsbeställa ? Enkelt, du skickar mig ett medelande med ditt namn och din adress, sedan får du betalningsinstruktioner, observera att inbetalningen skall ske inom 7 dagar. När inbetalning skett så kommer jag skicka din t-shirt så fort dom har kommit. Vad för slags t-shirts kommer du trycka dom på ? Det blir Premium T av Fruit of the loom på 205 gram, 100% bomull Några frågor ? Ställ dem här, lustiga kommentarer och dylikt oseriöst rapporteras
Since 1984 @realgizlee // twitter
Producent
2006-05-15 01:19
Exempel3 - Så kommer en grön tisha se ut ungefär
Redaktionen
2006-05-15 02:19
Producent
2006-05-15 02:46
Klagar ni på just den som jag tog mig mest tid att frilägga :D
Lite mycket blir det men älgen var banne mig bäst.
Thats so 97<br> Le Life Quiet<br> ---Input Moustache Here---
Slopa älgen ^^
Om du lever ditt liv efter vad andra tycker så lever du inte ditt liv.
Älgen inklusive texten borde sättas långt ner på baksidan eller något, blir som sagt rätt mycket på framsidan. men jävligt snyggt var det!
WHADUP
den va fin. men bort med älgen och texten där nere, den va larvig
Älgen var överlag bäst! Fast GBG-tröjan har varit bäst hitills...när gör du en Piteå? ;)
hade räckt med "STOCKTOWN" rakt av.
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
Producent
2006-05-15 15:25
Jag e riktigt stolt då jag har använt mig av element som jag tagit mig en stund och frilagt, grejjen som är nederst hade jag kanske tänklt att flytta så att den ligger på ryggen, längst upp i högra hörnet...
Blir lite ändringar då :)
Men älgen skall inte bort, den förflyttas helt enkelt med det andra, hehe ...
Nya illussioner Gröna Sky blue Orange Khaki Khaki och Gröna är dem snyggaste färgerna att trycka på, börjar luta åt det hållet.
Men jag kan ta alla färger, men då blir det väldigt få antal, men då har man ändå en känsla av att man har en exklusiv tisha vilket det är såklart :)
Producent
2006-05-15 15:38
Glömde säga att det blir dyrare för mig att trycka såhär, och då är jag tvungen att höja priset från 200:- till 250:- Och frakten bjussar jag fortfarande på.
Redaktionen
2006-05-15 16:02
vad heter de där hemsidorna som man kan trycka egan tröjor på?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag skulle nog köpa om du tog bort älg loggan där nere. Såg så kladdigt ut. Kan tänka mig en clean vit med bara den översta stockholms loggan.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
byt ut sthlm mot halmstad så tjackar jag en ;)
Det är vell fan inte dyrt!
Premium tee FOTL kostar ju typ 40 kr st + tryck... en färg tryck på två ställen kan inte kosta över 150 kr...
Producent
2006-05-15 20:07
Hörstedt P20: Hur hade du tänkt att jag skall gå i vinst då ? Det är 2 ramar, 2 st ramar går på 600 kr Premium tee's kostar 48 kr exkl moms styck Det är priserna där jag beställer det ifrån, trycket är av toppkvalite och inte sån billig skitfärg som alla andra kör med. Skulle jag sälja dem för 200 spänn går jag i 30 kr i vinst, vilket inte är ett bra marginal, sen förstår jag inte varför i varenda tråd jag gör så skall folk börja klanka, sedan speciellt du som admin desutom ... Jag är juh inte dum i huvudet precis att gå back...
Producent
2006-05-15 20:14
LYSTRING Har bestämt mig för att byta tröjjor till Gildan, kollade snabbt på prislistan och dem är nog lika bra, fast lite billigare, kan då sänka till 220 Kr
förutom älgen och den dåligt formulerade meningen där nere så var det riktigt läckert. liksom...vadå fishing towns? se till att styra upp en norrlands t-shirt!
Producent
2006-05-24 20:10
Har bestämt att skippa det extra trycket och bara ha fron trycket, då kommer tishorna gå på 180 kr inkl frakt, frakten bjuder jag alltså på, dem kostar 180 kr no matter what ! Om tillräckligt med intresse finns kommer många tryckas, tishorna kommer att tryckas någon gång i början av Juli. Börjar med 10 stycken. Färger som jag bestämt mig för att trycka är Gröna och Khaki Storlekar från Medium till XXL Kom ihåg att förhandsbeställningar kan redan göras nu ! Det menas som jag alltid har sagt är att du betalar din tisha inom en vecka och du får den skickad direkt när dem har kommit. Vilket garranterar dig en tisha då jag inte kommer att trycka särskilt många, och trycket är av toppkvalite SCREENTRYCK Och inget jävla skit som strykpapper eller dylikt, trycket sitter där det sitter stenhårt i minst 300 tvättar ända tills själva tishan börjar slitas. ORDER NOW !
riktigt snygga!. bara en malmö tee kvar nu då :)
don't watch me, watch yourself
fan, tar nog 2! skickar mess
-- J Sports, Sthlm -- Ain't a question now, it’s a guarantee They say I think I'm the shit, pffffff well apparently
kleena! Big up!
http://www.klubbsolid.se
hemskt
ask Beavis, I get nothing Butt-head
Skivsamlare
2006-05-25 09:45
kanske tjackar en, isf hör jag av mig privat.
...Jag skojade bara!
tryck malmö-tishor fan. när du ändå håller på.
- NK Zeljeznicar Sarajevo - The Maniacs´87 - whoa = ZOG.
Skivsamlare
2006-05-27 11:34
Känns inte som att älgar representerar Stockholm precis?
Skivsamlare
2006-05-27 12:32
Producent
2006-05-28 00:41
SkyhigH: Älgen komert inte vapå sthml tishan, bara framtrycket
hur köper man? vad är de senaste? nåt jag missat? vill köpa nån
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
haha menar du inte illustrationer. fint tryck by the way
SUCK SHAFT
Kör med bägge! Riktigt snygga tryck