Lägenhet gbg! SNÄLLA!
Nu e ja fan desperat! Annonssidorna har svikit mig! Jag MÅSTE ha en lägenhet i gbg! Om du ska hyra ut din eller om du känner nån eller vet nån eller vafan somhelst så säg till! jag är ganska skötsam och jävligt grym! Va snäll, rädda mitt liv! Om du nu inte vill se mig sitta i pisstunneln i nordstan med skylt runt halsen och en kopp i ena handen o sprutan i andra...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag känner en kille som har en 5:a i gbg, mitt i stan, men de bor 7 polska brudar däär nu... men de finns ett rum över. men tror inte du skulle palla!
förresten, maxhyra 5000:- den som fixar en lägenhet bjuds på en riktig krogkväll alá Roffe! Krav: kök, toa, väggar, minst 1 rum och bredband!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
AngeliC a fan...men ja vill inte bo i kollektiv:( äckligt trött på o bo med andra
jag kan intyga att rofli är en fin kille
testa o se om ettorna i eketrä är lediga.. sist ja kolla hadde dom där.. hadde själv en etta där.. billigt o bra
www.gbg031.se
haffad a jo, men en 1a på hisingen e de sista ja tar, förutom kollektiv:P och hyran är det inget problem med, skiter i om den e billig eller dyr..nästan...får ändå 4200:- betalt av staten till hyran:P
majorna då? vid mariaplan.. där har dom massor av ettor o tvåar.. är inte 100 på om dom e lediga..men inte överdrivet dyrt
www.gbg031.se
Producent
2006-05-15 00:55
men rolfi. sök bergsjön då, där får du garanterat lägenhet snabbt! sök på bo olsson-någonting, dem är dumma i huvudet men du får lägenhet direkt!
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
en utekväll med rolfi är något man aldrig glömmer. kolla på mig, jag hade min första när jag fyllde 18 och nu är jag hooked. jag måste också ha lägenhet. kollade på en etta i mölndal. det går väl nattvagnar dit? det är det enda kravet jag har.
Producent
2006-05-15 01:53
Tips, vill du ha en lägenhet snabbt, vädja till Bostadsföreningarna, ta Familjebostäders nummer eller gå in till dem och säg att du är snart hemlös och har jobb med mera, voila !
Since 1984 @realgizlee // twitter
Vad var det för fel på haffads länk?
SHOW Stockholm | www.showstockholm.com
Någon kommer för en gångs skull med en vettig länk men alla är så vana med oseriösheten här på whoa att total ignoration utbryter i tråden.
haffad jag kollar den sidan regelbundet, men ja blev medlem nu, de va jag inte innan..får se hur de går... grejen är att jag varken kan får eller vill ta 1ahandskontrakt, så då är det nog ingen ide o ta kontakt med Bostadsföreningarna.....(?)
lägenhet fixade för ca 15 minuter sen!! :D tack ändåååååååååååååååååååååååå!
alkisen, dom tar du inte. jag har sökt dom.
ääh ja bor redan i majorna
Producent
2006-05-16 13:58
alkisen det räknas inte om man bor med mamma och pappa! rolfi vart kirrade du?
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
jag är ganska skötsam och jävligt grym! haha
guldheden styrde han. ringde och skröt gjorde han också den jäveln...
Producent
2006-05-16 14:20
woho grattis roffe!
Nine.D Multifaceted Creativity http://www.INFININETY.se
synd, funderar fett på att hyra ut min skit i 413 ett tag, måste dock ha jobb och helst vara brud och ej känna ngn på whao ha ha...
www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se
Producent
2006-05-16 14:50
what. vadå 1a hand? :O helt stört vilken lyx! har letat lägenhet i centrum/majorna i flera månader nu.
fyra, jag menar inte en bostadsrätt uten en hyresrätt. kan ta en i andra hand med garantier. jag orkar inte sånt 2månadersboende.
Producent
2006-05-16 14:52
nej jag menade det. men har han förstahand eller andrahand? jag är grymt avis om han har förstahand. eller jag är avis ändå! jävla lyckost
aha, nej han har ett i andrahand.
3e hand!
Där måste du verkligen känna dig som hemma :D
hahahaha ja verkligen:P men ja va desperat, söker ny under tiden..
"jag är ganska skötsam och jävligt grym!" haha
jag lägger ut annons ang 413 lägenhet om det nu blir att jag vill hyra ut i 2:a hand ok...vi får se då den dagen
www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se
mayornas holla till mig då! ja e nog pretty jävligt intresserad då!