I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Pistoler säljes [Till XBOX och PS2]

Övrigt - Köp & Sälj

2006-05-13 15:20

Pistoler säljes [Till XBOX och PS2]

Jepp, du läste rätt... feta blasters säljes så snabbt som möjligt.

2 stycken sharp shooters med rödpunktssikte (till xbox) - 150 spänn för båda

1 GunCon2 (tror jag den heter) med spelet Time Crisis - Crisis Zone till PS2 - 200 spänn

40. cal your tv up today..

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-05-13 15:26
haha
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-05-13 15:27
har haft förrådsrensning och har hittat lite prylar jag vill bli av med.. om nån är intresserad av ett surroundkit från creative kan den bli din för ganska billig penning också!

2006-05-13 17:17
Marwin

Jag vill ha en Pistol till xbox.. men har du nått spel som den funkar till också eller? Har dig på msn så holla! :)
360 GT: Beezwaax

2006-05-13 17:58
ställer samma frågor som xAddex!

2006-05-13 18:00
Xbox

såna du har?

2006-05-13 18:51
ja det e sånna två stycken.. men har inget spel tyvärr, krängde boxen för ett bra tag sen men pickorna blev liggande, men det ska inte vara svårt att hooka lite spel..

guncon må kosta 199 men det e spel o shit med för 200 spänn..

Que: Hollra på mig på msn, jag har runt 200 pers på min lista och massa meck o shit.. skrik till om du ser mig

hmm.. surroundkittet hade jag bild på förut, det e schyssta grejer, funkar perfa.. jag har instruktionsbok men ingen låda men allt ligger varsamt placerat i snygga ica-kassar. Jag testade den för inte så länge sen o den funka.. hmm.. ska kolla vad den hette o så , kan nog hitta bild o info

2006-05-13 19:26
mr tank.. pris på surrljudet?
"Har du druckit bärs, din jävla bäver?"

2006-05-13 20:08
en snubbe på blocket ville köpa dom för 1300 men han verkade dryg och meckig, men säg du kan få kittet för 1000 spänn om du kan hämta det här i abrahamsberg.

Creative Inspire GD580 heter det

Pricerunner: se.pricerunner.com

Jag har inte plats för kittet hemma, så snälla köp det nån!