Säljes: stone island
Tjaba jag säljer min SI tröja som är helt ny typ , jag har annvänt den 1 gång och det var igår på derbyt. den är köpt ifrån london och har lapp kvar. storlek S men sitter bra som medium också, iafall på mig som annvänder Medium. säljer denna pga behov av pengar files.upl.silentwhisper.net Startbudet blir 700 kr minsta höjningen 50 kr . budgivningen avslutas nästa fredag 16.00 tack och hej!
Mannen tror att han väljer kvinnan, men det är nästan alltid tvärtom. Det är kvinnan som väljer den man som skall välja henne.
gled du omkring i tröjan med lappen kavr?
Som fisken i vattnet
"Morsan såg mig springa in på plan på tv igår kväll, får tydligen inte vara huligan längre"
UPP PÅ TÅ STIL Å KLASS
if it ain't ruff - it ain't right.....
eller så är det så att den inte passar han riktigt utan han bara hadde på sig den engång men sedan insåg att den inte passar? Btw riktigt nice tröja
WWW.PHOTOSHOP.NU
Extra kul att den é falsk också. Ebay trash!
Coke is for kids and faggots, do meth and diee!!!
lite lustigt du använde den på derbyt sa du en gång men insåg du då att du var tvungen å springa utav helvete då lr? :D:P
Dom som blundar ska ja blända å och dom som slocknar ska ja tända!
kacken Nej jag har kvar lappen...fast du förstod inte det tydligen... Hasseone Nope det handlar inte om att sälja en hel stil utan bara en tröja...var inte så hård. Chap aa exakt;) Idomin Du är vettig synd bara att alla inte är så. vetinte Du vet inte helt enkelt.. zero_ant nej. Säljer den pga den var för kort i armarna. "Men varför hade du på dej den daaa asso?!?!?!?!?!??!!" För att jag fick lappen om att den kommit fram till mitt atg ombud så jag drog med t-shirt och hämta den sen direkt till matchen nåt konstigt med det eller ska ni som inte har nåt att göra hitta på nåt annat?
Mannen tror att han väljer kvinnan, men det är nästan alltid tvärtom. Det är kvinnan som väljer den man som skall välja henne.
en liknande saljs pa nittygritty for typ .. 3500 kr ar inte intresserad av den, men vart i london? kvitto vore ju ett fint bevis pa att den ar akta ...
Du kan juu visa kvittot om du har det för att intyga äkthet. Annars kan du väl ta lite fotografier innuti tröjan på lapparna och sånt. Tror du lättare får den såld på global;)
WWW.PHOTOSHOP.NU
qana japp dom är dyra dom hära. nope jag bästellde den . kan ta lite bilder på lapparna innanför! Idomin Den är ute på Global också:)
vilket jävla liv för en tröja men iaf va ligger högsta på nu då?
jag är lite drygare lite otrevligare PUNKROCK OCH BURBERRYROCK!?
skaoi jo jag vet att den gör de;)
WWW.PHOTOSHOP.NU
SlickT mmh visst är det larvigt! den ligger på 700 fortfarande..:/ verkar inte vara så många som är intresserade så som det känns nu så bliren kanske såld för 700 kr
jaha ja där ser man.. 700 bagare.. så vart bor lillchippen som håller på derbyförlustlaget?
jag är lite drygare lite otrevligare PUNKROCK OCH BURBERRYROCK!?
slickT sthlm! nacka
Sommaren i city vi råna nittygritty, kommer du ihåg mig?
Hahaha dannie määän goes wild!! Bazz bazz reclaim biatch! :D
Sommaren i city vi råna nittygritty, kommer du ihåg mig? ?? bäretta
om den är som en m vill jag ha den, men frågan är vad måtten är? fixa mått, chippen
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag har en fråga! Hur ser folk som slåss å använder casual kläder på folk som inte slåss å använder dessa märken?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Lebanner P20 Som riktiga muppar. Dem vill bara lägga en flying kick i anskitet på casualjulgranarna... :>
det var frän.
L
ebanner "ERU GRABB ÄLLLER?!!?!!"
:)
iafall ni som vill ha en bild med måtten o allt får ada
[email protected]
hasseone P1 Känner du att jc stilen inte är din stil och du inte kände bloda ner dina horkläder? Sluta spela mangas
"Jag var så fattig när jag växte upp, att hade jag inte varit pojke så hade jag inte haft något att leka med!"
Men seriöst en 15 åring med stone island jacka känns lite larvigt....
Lebanner P20 Hasseone e själv 15.
"Jag var så fattig när jag växte upp, att hade jag inte varit pojke så hade jag inte haft något att leka med!"
Stone Island känns larvigt rent allmänt.
strength
sorry, stone thailand.
strength
alla som vill ha bild på lappar o dylikt får ada min msn
[email protected] och ni som inte har nåt att göra förutom att påstå att den är fake utan att ens vara intresserad föreslår jag att ni drar o runkar.
åh heregud...
SÅLD för 850 kr. admins lås tråden ellre vad ni nu behagar.