Its okay to bomb kids but bombing graff is illegal
Its okay to bomb kids but bombing graff is illegal Tee. Citerat från menterojas låt "Classwar" Bild på T-shirten Tjocka t-shirts som håller sig bra i tvätten, 100% bomull. Normala storlekar, dvs. brukar du ha Medium, då funkar även Medium på dessa t-shirts. Strl: Small till XXL Färg: Svart (endast svart då det blir struligt annars) Pris: 160kr Inkl. frakt Jag kommer att ta emot beställningar i 2 veckor. Fredag den 5.e maj så är sista dagen att beställa. Förskottsbetalning är det för annars har jag inte råd att hämta ut t-shirtsen från tryckeriet. Skicka ett Pm till mig för mer info. Har 2st Large för direkt leverans redan nu. först till kvarn!
smells like funk
hur många trådar ska du göra?
knäpptuta2 Eftersom att det blev lite missförstånd osv. i den andra så bad jag en admin ta bort den så jag kunde göra en ny o skriva allt i första inlägget.
smells like funk
la bomba
smells like funk
Har du upphovsmannens tillstånd att trycka dem? Och vad är det för canna du använt som mall när du illustrerade bilden? Den är ju helt fucked up.
Redaktionen
2006-04-23 20:09
casualsthlm du har fel NoWice ja menteroja ska få en t-shirt när jag trycker upp 2.a gången nu. canan är helt okei tycker jag.
smells like funk
tycker tröjan e helt okej!
Färg: Svart (endast svart då det blir struligt annars) men navublue går fint också. men icke grå.
smells like funk
Har 1st Large för direkt leverans redan nu. först till kvarn! Sedan tar jag fortfarande mot beställningar också.
smells like funk
uppupp whoa!
smells like funk
ner nej. upp!
smells like funk
1 Large kvar fortfarande! tar även in beställningar!
smells like funk
come on!
smells like funk
fet ju.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Eru-dum-eller yes. sugen?
smells like funk
erran: Området mellan burkens sidor och upp till capen är ju helt sjukt :S aldrig sett en burk med liknande "böjning" och jag har sett en hel del burkar i mina dagar...
NoWice nu har du sett en, fast en illustrerad.
smells like funk
Jag tycker denna är mycket nice. Köpte en XXL, it´s all good. Lite längre och lite smalare hade den kanske fått vara, och texten hade kunnat få vara en smula större. Då hade den varit Överfet. Tänk att folk gnäller över att burken inte ser exakt ut som en kopia på t.ex. en Montana-vad-de-nu-sen-heter. Huvudsaken är ju att man ser exakt vad det föreställer och att det är snyggt i i helheten på illustrationen. Bra initiativ!
Hälsningar från Finland: www.johankvarnstrom.com
crew P20 tackar tackar!
smells like funk
1 vecka kvar att beställa!
smells like funk
lördag 1 large kvar och på fredag är sista dagen att beställa!
smells like funk
jag vill väldigt gärna ha en. finns det någon chans att du kanske befinner dig i stockholm inom en snar framtid?
•pave paradise•
lhabia Jag har aldrig vart i stockholm och kommer inte finnas där snart heller. däremot kommer jag befinna mig i Turkiet väldigt snart :) men priset är 160kr inkl. frakt så vad spelar stockholm för roll?
smells like funk
errran: Haha..jävla typiskt att du åker till mitt hemland men inte min hemstad :P vad har du kvar då? Large?
•pave paradise•
lhabia hehe =) jag har 1 large kvar men tar även emot beställningar på önskad storlek fram till fredag. Förskottsbetalning är det för annars har jag inte råd att hämta ut t-shirtsen från tryckeriet. pengar ska vara inne senast fredag. På fredag köper jag t-shirts o åker till tryckeriet. sedan tar 5-10 dagar att få t-shirtsen från tryckeriet o jag skickar dom så fort jag får dom.
smells like funk
errran: hm..jag återkommer.
•pave paradise•
lhabia gör så! taikaviitta tackar!
smells like funk
freeedag snart!
smells like funk
skynda nu!
smells like funk
thats the spirit!
smells like funk
eftersom att jag är sjuk så tar jag beställningar tills på måndag då jag inte kan fixa allt imån. Måndag!
smells like funk
chalalalalalala
smells like funk
16st senast (fick en large över) och nu har jag fått in 9 beställningar. så det går rätt så segt.
smells like funk
eller senast fick jag 2 large, 1 medium och 1 xxl över. men fcik sålt alla dom utom en large som jag fortfarande har kvar. och ingen av dom som beställt nu ska ha en large heller, det suger :)
smells like funk