Sista bilden funkar visst inte, men skitsamma, det är ett litet NY Yankees märke där bak. Det sitter längst ner i mitten på bakre delen utav kepsen. Kan också tillägga att just den här modellen inte går att hitta i Sverige (bevisa mig fel).
vill folk verkligen ha på sig sånna
knäpptuta det är väl klart, annars skulle de inte tillverkas. dum fråga
Producent
2006-04-20 13:37
tyckte den såg riktigt skum ut.....
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
jag tycker den är jävligt clean men varför skulle den se skum ut?
Fick den i present, så butik jag vet inte. Men min moster bor i Frankfurt, så det är där den är inköpt.
Sänker priset till 200 kronor!
okej uppar sista gången då
nej vitt ska det vara.. som min såklart ;)
just därför jag säljer min, hehe nä
SMÅLAND!
hahaha nä men kepsen finns fortfarande kvar, den är fresh såhär i sommartider! passa på å kapa!
New era kepsar görs ju även i 6 7/8, så det finns säkert.
Din moster känner inte en blond tjej som heter emelie i frankfurt? :P ;)
http://blogg.streetsofgothenburg.se/
Storlek ?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
nä men kom igen.. det är sol å grejjer nu! klart man måste glida i en fresh vit new era kepa :D
Din moster känner inte en blond tjej som heter emelie i frankfurt? :P ;) ja, träffade en tjej från frankfurt i vintras trevlig liten prick hade mycket kul med henne :P ingen din moster känner? :P ;)
kanske, kanske inte köper du kepsen av mig så kan du få veta mer ;)
Haha tyvärr är den för liten annars hade jag kanske kunnat tänka mig dt, är mer sugen på en svart också tyvärr!
öpp, 200 spänn är inte för mkt begärt. perfa för er som har små huven ju!
vad är 70 för mått i cm? har liten skalle och är intresserad
JastwoProductions<br>"ring snubben som gör skor och kepsar av papper"<br>-Whatone
Eftersom de enda som nappat vill att man räknar in frakten i de där 200 kronorna så ger jag ett sista bud på 150 kronor om vi möts upp i STHLM.
150:- Fuck! Har inga pengar.. Köpte en till gitarr nyss. Annars hade jag lätt tagit denna! Om den är kvar den 25/5 så köper jag ^^
FAAAAAAALSK!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Den e falsk, varför har du inte med ngn bild på in sidan så att man kan se new era etiketterna osv, + du sa sj att den sista bilden där uppe som inte funkar var tagen på baksidan av kepsen. Det är vissentligt att alltid ha med en bild av kepsens insida så att folket här på whoa vet att du inte försöker luras. MVH : Styler
''What's the point of living if you cant feel alive''
japp den är falsk..
al3 jävla tönt, kom med bevis på varför den skulle vara falsk. EE ja det kan man verkligen undra sig
KrAv P17 ord mot ord, men den ser iallafall inte äkta ut för fem öre.. haft både fejk och äkta, och man ser skyllnad. Och jag är ingen tönt, jag e cool.
nej, att skriva FEEEJJJJKKKKKKKKKKK i någons tråd när denne helt ärligt försöker sälja någonting, utan att med säkerhet veta att den är fejk är inte coolt någonstans.
Den är nog av äkta vara!
- Man behöver inte vara fräsch om man har gräs!
KrAv: Ska kolla upp om den storleken passar mig.. Har rätt litet huvud. Passar den så kan jag köpa den av dig den 25/5!
SaXor Det låter bra det! Pröva på gulan eller combination t.e.x, dom har ganska schysst utbud av new era!
KrAv: Okej! Jag hör av mig..
står kvar vid mina ord: fejk
Kepsen är fortfarande kvar. Erbjudandet likaväl, 150 kronor om vi möts upp i STHLM.
Köparen backade ut kepan är kvar!
får nog lägga mig i lite. al3 om du ska anklaga honom för att sälja en falsk keps så får du ju berätta VARFÖR, annars kan du ju lika bra vara tyst.
skärmen e för "mjuk" lite för lång, märket sitter skumt MLB märket. den är bara fejk.
sista upp nu den är absolut inte fejk.. jag gillar hur du kan se att kepsen är för mjuk på bild utan att känna på den. Fjant.
fota insidan på den. brukar synas rätt tydligt om det är fejk eller inte där.
jag har fotat insidan.. kolla lite längre upp.
maila mej om det e fler som vill ha