I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

köpes Videokamera

Övrigt - Köp & Sälj

2006-04-17 23:11

köpes Videokamera

Videokamera köpes. Det ska inte vara VHS utan det ska vara antingen cd recorder eller minne.

Sagofigurerna kommer snart till en stad nära dig och snor alla lokala groggluder, spränger alla högtalare och lämnar fotavtryck som raketforskare kommer ha på museum om 2000 år.

2006-04-18 00:31
Sagofigurerna kommer snart till en stad nära dig och snor alla lokala groggluder, spränger alla högtalare och lämnar fotavtryck som raketforskare kommer ha på museum om 2000 år.

2006-04-18 00:38
Vhs, cd eller minne?:S:S:S:S
"Maybe i could get mjältbrand"
"jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"

2006-04-18 01:47
inte dv? utan cd eller digital inspelning

2006-04-18 02:31
Ja men, vhs är en jävla skillnad mot dv, sen cd visst ejag inte att de fanns, bara dvd, och minne visste jag bara fanns på digitalkameror och skit, hårddisk visste jag däremot!

2006-04-18 14:10
jag kan inte sånt. jag vill iaf inte ha VHS. Jag vill kunna föra över filmerna lätt till datorn. och med vhs kan det krångla etc

2006-04-18 16:21
Fast vad jag vet finns det inga kameror som spelar in på vhs!
köp en dv!

2006-04-19 00:12
jag har faktiskt en videokamera hemma som spelar in på vhs band :P
MEN NÅGON SOM KAN SÄLJA EN RÄTT BRA DV VIDEOKAMERA TILL RIMLIGT PRIS ? :O

2006-04-19 21:35
inga mer säljare?

2006-04-19 21:50
Jag ska ge dig en bra förklaring: DV kameror är DigitalVideokamera och där spelas de in på ett band som du sedan överför från analogt till digitalt ( alternativt datan ) bra kvalité på grejerna

Mini DV: samma sak som ovan bara att videobandet är litet
och bra kvalité på de här med. Så jag rekommenderar Mini DV

sen finns de DVD: Som spelar in på en DVD skiva du fattar säkert.

Sen Hock de finns Videkameror med minneskort för att lagra bilderna på minneskortet och videon på bandet.

Nåt mer du ska veta ? ..

och föresten, hur mycke ska din videokamera kosta högst?

och några speciella funktioner?
Producerat material till minst högsta nivå
Ingen vågar kicka, ingen vågar kötta så hårt

2006-04-20 12:20
den får högst kosta 2500 kr beg.
Jag vill inte ha en "SVT" filmkamera men jag vill ändå kunna filma tex graffiti filmer etc. Gärna en rätt bra mic också