säljes: Massa Tees + Tröja
Gjorde en garderobsrensning igen och hittade lite tees och dyl. som jag tänkte sälja ..så here we go! LRG Tee SIZE: L Pris: 120kr Köpt i usa! Använd 1 gång Bilder LRG Tee SIZE: L Pris: 120kr Köpt i usa! Använd 2ggr Bilder LRG Longsleeve Size: L Pris: 120kr Köpt i usa! Använd 1 gång Bilder LRG Tee Size: L Pris: 120kr Köpt i usa! Använd 2ggr! Bilder NWA Tee Sportif Size: L Pris: 120kr Ni känner säker igen trycket som syftar på NWA! - DJ Yella, Dr Dre, Mc Ren, Ice Cube & Easy E Använd 1 gång Bilder The Hundreds Tee Size: L Pris: 120kr Använd 1 gång, ruggigt hett tryck på ryggen enligt mig! Köpt i Usa! Bilder Lyle & Scott Tröja Size: XL Pris: 200kr (Nypris 1000kr!) Använd 2 ggr Bilder Alla kläder är välskötta och inga skador finns. Säljer det här för att de är lite för stora för mig numera. Priserna är prutade å klara men köper du 2 tees blir det 200kr, köper du alla tees blir det 450 kr och köper du alla tees + tröjan blir det 550kr !! Du betalar frakten. Inga oseriösa anbud nu, inget bullshit och ja, jag är seriös och har tidigare "kunder" som kan styrka det :)
"Knock off the hippie shit, strap on a helmet, and start shooting. This is Malibu, Emily, I want you to storm that beach like it's fuckin' Normandie!" - Ari Gold
|