Sökes: Bostad i GBG
jopp. ska antagligen flytta till gbg till hösten och då är det väl smidigt om man har nånstans o bo typ. Nån som har nåt på G till fimp? =)
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: vad skulle promoe ha gjort? Och sen gör jag det. - Stepfucced
Jag är inte så kräsen btw. bara det finns ett tak och en toalett är det väl chill. hyra 0 till 4000 kanske?
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced
fimp F22: Leta ute i förorterna, Angered, Bergsjön, Kortedala, Gamlestaden tex.
Always in trouble/You can blame my mother/Gave birth to a gorilla and raised him in the jungle
Hah! Du lyssnade på mig fimpelicious! Grrryyymt! Sök lägenheter i guldheden, det ligger nära stan och är asnajs!
Credit crunch crunch baby
Tee_Bone jaja det spelar ingen roll vart den ligger =)
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced
tha_flooowa mjo jag är ju med på boplatsgbg och kollar blocket, men tänkte lägga ut nåt här också ifall nån whoait känner för att help a fimp out. =)
ah ah, ok ok = )
Credit crunch crunch baby
plupp mjo men det behöver inte va en lägenhet. jag kan ta ett hus också =) nej då , men typ om nån har lust med o dela en lya eller hyra ut en garderob...
haha det var ett skämt ;)
säger det igen. Ovanligt att fimp letar efter socialt umgänge på whoa.. du vet att du får ut mer genom att tex sätta upp en annons? Nej jag vet! du tror att du har oändligt mycket whoa status så GBGarna ska slänga sig ur deras lägenheter för dig. go home
.................................................................................................... <- Ett hundra punkter.
Givakt jag väntade på den =) men det är lugnt , du får tycka så om du vill. Men jag kollar som sagt boplats och blocket + studentlya.nu som jag hittade nyss , varför är det fel att lägga ut "annonser" på fler ställe än ett? lite konstig du.
... eller också letar hon efter någon snäll person som är vänlig nog att låta henne vara inneboende?
"Min sambos bror har två hakkors på ollonet. Han vill hitta en utlänsk kvinna så han kan jaga henne runt lägenheten med sitt "tyska attackplan" i vädret." - Two_grand
fimp ska du studera så verkar det inte vara jättesvårt att få lägenhet/rum i Masthugget. Efter ett par månader i kö fick jag erbjudande om att hyra av Brf Masthugget, hyra från 1900-3900 kr beroende på storlek och typ av rum.
"en riktig vän slår en inte rakt i ögat"
Frida sweet! va det genom boplats eller?
neeej, genom brf masthugget
Frida jag priv.messar your ass ;)
Givakt sluta va så bitter :) ska åxå flytta troligtvis om allt går som de ska, men ja har hört att masthugget inte ska va nå bra?
!! :)
Laurelisse F18 inte så bra på vilket sätt? det ligger ju bra till iaf, och är gansk billigt. Men det kanske inte är toppklass på lägenheterna, det vet jag inte, jag har aldrig vart där..
Frida hm ja du bra fråga ja har bara för mig att ja har hört nånstans att dom ska va i väldigt gamla hus å väldigt små, typ för små för hyran eftersom det bara e ett rum utan nån avgränsning alls å ingen internet uppkoppling å grejer men va vet ja ja hörde säkert helt fel!..
www.brfmasthugget.se Är de rätt bilder de här?
Producent
2006-04-16 12:23
Borde du tänkt på förra året redan börja söka,nu du får söka flitigt på
Boplats om du skall ha ett första hands kontrakt, fattar inte varför alla vill vara inneboende hos folk :S
Ett tips är att söka bara på allt, så gjorde jag, sökte i princip på allt under 4000 kr i hyra.
Since 1984 @realgizlee // twitter
Laurelisse F18 alltså jag har ingen aning! jag har inte varit där alls, jag tackade nej när jag hittade en egen lägenhet på blocket istället. hmm, internet vill man ju ha iaf. fast det där med hyran, jag tror det är ungefär så mycket som man får vara beredd att betala. jag betalar mer för samma yta där jag bor nu, ute i kållered! men jag ska som sagt flytta snart, yees :)
Frida hehe okej:D men som sagt ja vet inte heller så mkt, jag kan ha hört fel så vi lägger den saken åt sidan =D haha kanske borde börja kolla på blocket ja med iof:/:P
ska du plugga lr jobba? Studentlägenhet e kanske inget option.. byggs ju mycket nytt av den varan. Vi vill inte ha nåt annat än infödingar i göldheden, pallra dej ut ti bäääsjööön då
Jag säger inget! Läkerol, makes people talk shiet!
mickillah jag har varit med på boplats i över två år.
En tjej jag läste med förut bodde i en studentlägenhet vid masthugget, vi var där på fest en gång och det var pyttelitet. Jag fick ångest bara av att gå i korridoren. Fast läget är bra.
"Help the grown folks, they need more help than the children do"
S definera jättelitet ? =)
Producent
2006-04-17 00:20
Shitt, ok, har du sökt konstant varje dag då ?
Since 1984 @realgizlee // twitter
mickillah nej det har jag inte, men någon gång i veckan då och då. periodsvis mycket. Fick en lägenhet en gång.
norrland va inge kul eller?
psk norrland ligger väl på -10 på rolighetsskalan.
upp?
Så nu var det dags för Göteborg igen? Vad blir det terminen efter det då? Kalmar? :)
"Den tjocka killen i Trippel Ett"
Kontrast ne, jag hoppar på ett program så blir kvar i gbg i åtminstone tre år. OM jag nu kommer in, har sökt karlstad som andra.
Kolla efter lägenheter vid Kvilletorget. Det ligger på hisingen men precis vid bron så man kan gå in till stan om man känner sig för att vara hälsosam. Jag trivs som fisken i vattnet och jag vet att det är ganska stor ruljans på lyorna så det är bara att söka.
Mattias_K vilket fastighetsbolag är det?