Säljes: Gant, Lacoste, FP, Adidas, Levi's mm..
byxor: Levis: redtab, 506, strl: 33/32, nypris: 1199, mitt pris: 700kr helt nya för våren) det är nån special utgåva av dom, typ med vax på bakfickorna eller ngt i den stilen...riktigt fresh. Tiger, Idol, unisex, strl 34/34 samt 33/32, nypris: 1099, mitt pris: 600kr. Diesel: Murann: strl: 34/34, nypris: 999kr, mitt pris: 500kr Replay: Sabik, strl: 34/32 samt 33/32 pris: 750kr nyrpis: 1299. Nudie: Low slim jim, strl: 33/32: pris: 600kr nypris: 1199 (tror jag) Lacoste: korta träningsbrallor strl: 3, pris: 300kr img125.imageshack.us img125.imageshack.us
Fred Perry tröja i stickat material, frgä: blå, finns i storlek 36 samt 38 (engelska storlekar antar jag) pris: 500kr
Fred Perry Tracksuit, strl: s, pris: 500kr SÅLD
Henry Lloyd pikét, strl: S, pris: 300kr SÅLD
Henry Lloyd, stickad (elgin-v), strl: M, pris: 400kr SÅLD
Peak tröja, strl: S (röd-svarta) pris: 350kr
adidas tracksuit (för tjejer) strl: 38, pris: 350kr.
bild:
img124.imageshack.us Jacka: Haglöfs, Sting Q Jacket, strl: women 40, vilket innebär ungefär en M för killar, mitt pris: 1000kr, nypris: 2500kr.
bild:
img65.imageshack.us fjällräven fleece/windstopper tröja, strl: xl, pris: 600kr affärspris: 1500kr
BILD:
img65.imageshack.us
Peak tröja (grön/svart) strl: L, pris: 350kr
tommy hillfiger pikét, slimfit, strl: L, pris: 350kr
tommy hillfiger tröja (gul/olivgrön), strl: M, pris: 500kr
Polo sport tröja, (luxury blue), strl: M, pris: 800kr (kostar 1500kr)
Gant tröja, strl: M, pris: 500kr
Lacoste pikét (mörkblå) strl: 5, pris: 450kr
Lacoste pikét (svart) långärmad, strl: 4, pris: 450kr
bilder:
img87.imageshack.us img72.imageshack.us
Jag står för frakt. Betalning sker till mitt konto i förväg. Man kan inte lämna tillbaka något man köpt för att det inte passar, så testa kläderna innan eller chansa. Det som finns inne är utsatt i tråden inget annat kan ordnas. Är flera intresserade av samma plagg så gäller högstbjudande. Frågor ställs i tråden eller privat.
Nice erbjudanden! Får se om jag fattar tycke
är intresserad av Lacoste pikéten (mörkblå). hur är storlek 5 ungefär? håll den så länge
brabrabrabrash
strl: 5=L ungefär strl: 4=m ungefär, lite större kanske... ta o googla det, jag kan det inte exakt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Lacoste pikét (svart) långärmad, strl: 4, pris: 450kr den jag undrar över.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ungefär men den har inga sånna grejer därnere...asså längst ut på armarna. slutet är soim på en vanlig pikét.
Var bor du? Om man skulle vilja testa kläderna innan? Faan va plagg du säljer förresten...
Minns du när vi åkte tåg? Du tittade ut genom rutan och jag moonade. Folk trodde vi var tvillingar!
Producent
2006-03-30 19:22
varför kan inte ganten vara kortärmad :(
Nine.D Multifaceted Creativity http://www.INFININETY.se
vadå ganten? den är kortärmad ju. titta på vilket pikét tröja som helst så har du samma armar på den som på lacosten...samma som fred perry, peak o alla andra märken... goodfellas: lund...men pallar inte ha folk springandes o testandes saker, vill man testa gör man det i affären såvida man inte känner mig. ledsen dude.
goodfellas P20 han bor i Lund om jag inte minns fel..
BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJ!! "Och här ser ni Krutov, med ett ansikte endast en mor kan älska" - Arne Hegerfors
Har du kvitto på grejerna? Haha ;P Vad är det för storlek på den stickade FP-tröjan? I vanliga small-medieum-large storlekar, that is
WE'RE GROWING UP BY FALLING DOWN
Producent
2006-03-31 02:26
mrsalesman: "Gant tröja, strl: M, pris: 500kr" jag fick för mig att det var en långärmad piké p.g.a att det står tröja? är det ej så? och vad är då priset på den svarta gant pikén? om det är en sån.. cuz they cost like 599kr in the store.
Nine.D Multifaceted Creativity http://www.INFININETY.se
nej jag skriver när det är piket alltid ju...tröja menar jag sånt där halvstickat material, vet inte vad et heter...ehh...bomull:) eller ngt...den kostar 899 ute tror jag.
har sagt det förut men säger det igen- SMALL, eller 3 när det gäller lacoste. tänk lite på oss som ser utklädda ut i strl M
Bukit lawang
Jag tänker på er ibland....inte alltför ofta dock.
ganttröjan har v-nacke va?
- NK Zeljeznicar Sarajevo - The Maniacs´87 - whoa = ZOG.
är polo sport tröjan kvar?
jag är underskattad
ja än så länge. en kille skulle testa den i affär idag o återkomma...så man får se vad osm händer...
ajt, update me later then
jag är underskattad
haglöfs jackan såld. HL pikét s såld.
levis kvar?
Har du kvar replay-jeansen?
ja än så länge finns ´två par, det ena paret 33/32 ska troligen bytas men finns än så länge. så det får ändå vänta lite. gant tröjan är såld.
Uppdatera det du har kvar!
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
byxor: Levis: redtab, 506, strl: 33/32, nypris: 1199, mitt pris: 700kr helt nya för våren) det är nån special utgåva av dom, typ med vax på bakfickorna eller ngt i den stilen...riktigt fresh. Tiger, Idol, unisex, strl 34/34 samt 33/32, nypris: 1099, mitt pris: 600kr. Diesel: Murann: strl: 34/34, nypris: 999kr, mitt pris: 500kr Replay: Sabik, strl: 34/32 samt 33/32 pris: 750kr nyrpis: 1299. 33/32 troligen såld. Nudie: Low slim jim, strl: 33/32: pris: 600kr nypris: 1199 (tror jag) troligen sålda, nudiesen alltså. Lacoste: korta träningsbrallor strl: 3, pris: 300kr Fred Perry tröja i stickat material, frgä: blå, finns i storlek 36 samt 38 (engelska storlekar antar jag) pris: 500kr Peak tröja, strl: S (röd-svarta) pris: 350kr adidas tracksuit (för tjejer) strl: 38, pris: 350kr. troligen såld fjällräven fleece/windstopper tröja, strl: xl, pris: 600kr affärspris: 1500kr Peak tröja (grön/svart) strl: L, pris: 350kr tommy hillfiger pikét, slimfit, strl: L, pris: 350kr tommy hillfiger tröja (gul/olivgrön), strl: M, pris: 500kr Polo sport tröja, (luxury blue), strl: M, pris: 800kr (kostar 1500kr) Lacoste pikét (mörkblå) strl: 5, pris: 450kr Lacoste pikét (svart) långärmad, strl: 4, pris: 450kr