I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Säljes: Spel REA Nes MegaDrive Jaguar mm...

Övrigt - Köp & Sälj

   

2006-03-26 21:08

Säljes: Spel REA Nes MegaDrive Jaguar mm...

Just nu har jag konsol rea på det mesta jag har inne.

Först lite förtydliganden:
Med konsol så menar jag enheten, antennsladd, ac adapter och minst 1 handkontroll. Dvs så medföljer det inga spel till varken nesenheterna eller jaguarerna då jag har så ont om dessa spel. :/

Till de övriga enheterna kan jag slänga in spel, spelens titel varierar och är inget ni kan påverka om ni inte köper spelpaket. Just nu kan jag tyvärr inte ta emot flera Request listor, men om ni vill ha ett paket med tex plattformsspel så går det ordna till det mesta förutom NES och JAGUAR!

Skicka mig ett PM om ni är intresserade av något. Jag är inte den som trissar upp priser genom att ställa två köpare mot varandra utan den som är först får konsolen.

För mer info droppa ett pm eller läs på min sida.

Alla som jag har på min vännerlista har gjort affärer med mig och jag skulle tro att de blev nöjda, en del av dem köper saker av mig på en kontinuerlig basis.


Alla mina saker är testade och fungerar fint, om inte annat anges.


MastersSystem (sega 8 bits) konsoler från 250 kr
Megadrive (sega 16 bits) konsoler från 200 kr
Nes (nintendo 8bits) konsole från 250 kr
Playstation konsoler från 250 kr
Gameboy konsol från 150 kr
Gameboy pocket konsol från 250 kr
Gameboy color från 300 kr
Gameboy color Pokemon edition från 350 kr
Nintendo 64 konsoler från 200 kr
Atari Jaguar konsoelr från 300 kr

Gameboy pocket och color är kompletta konsoler. Dvs de kommer med original manual samt kartong.

Som sagt, om ni är intresserade, droppa ett pm.

Jag säljes: Allt från nes till dreamcast. Skicka pm om du är intresserad!
http://www.tradera.com/category/auctionlist.aspx?f tgnr=229752