Säljes: WE vår/höst jacka, Levi's Jeans!
Vill sälja min WE vår/höst jacka(militärstuk och militärgrön) Kostade 1500:- ny vill ha den för låt oss säga 800:-, knappt använd. Och ett par Levi's Mens Bluestar jeans, sz 34-34, halv loosefit också de kostade 1500:- vilket jag kan tänka mig också dom för 800:-, väldigt bra skick även dem, eftersom de knappt är använda. Bilder kommer ikväll eller imorgon! holla at me om ni är intresserade!
I'm almost famous, you people are halfass, almost anus.
Producent
2006-03-26 20:57
storlek på jackan vore en bra grej!
Nine.D Multifaceted Creativity http://www.INFININETY.se
sugen på brallsen, bara dom är hot!
brabrabrabrash
ja visst ja glömde säga sz på jackan :) det är Medium.. Sjoeberg Ja de är feta, säljer för att de e lite för stora för mig. men jag lägger upp bilder när jag tagit.
Bilderna kommer runt 23.00 tiden antagligen..
aight, tar dom ifall dom är fet
brabrabrabrash
yes, jag länkar bilderna här sen..
come on! :>
alltid lika roligt :)
bjuder 650 kr för jackan, du står för frakten :) hör av dig om du är intresserad av sälja
"three can keep a secret if two are dead"
pfft va äre för jävla bud :P jackan kostar 1500 ny, knappt använd, 650? är ju inte ens halva priset :P come on!
okej det tänker jag inte bedöma efter att en person sagt att han tar den för 650 om jag betalar frakt? hah shit :)
Och eftersom att den är rätt ny och knappt använd, så kanske folk förstår att jag inte har så stor lust att sälja den för mindre än halvapriset som jag köpte den för? :)
upp..
Eftersom jackan e keff så förstår ja att folk inte vill lägga mer än dom ovan budat.
Om du nu tycker det behöver du inte ens skriva här..
vad kan frakten på jackan kosta? någon erfaren om att skicka saker som vet?
ok kan gå ner till 700:- för jackan...
+b!
uppeliupp!
Skulle jackan passa en man på 176 cm?
Kuken mina damer är ingen leksak, det är en smaksak "You´ll never walk alone" Liverpool FC
hm.. det beror nog på hur du är byggd annars? och hur du vill ha den i längden osv?
Normalbyggd, jag vill ju inte att den ska sluta vid naveln... Skicka måtten. Om den passar så köper jag den för 700 den 25:e när cashen kommer in
Kuken mina damer är ingen leksak, det är en smaksak "You´ll never walk alone" Liverpool FC
hmm ok ska fixa måtten, men jag hoppas jag kommer få den såld innan 25e april, för jag behöver cash, därför jag säljer grejerna :P och lugn den kmr inte sluta vid naveln om du är 1.76.
Men om du har den kvar vid månadskiftet så skicka ett PM så har du en köpare (om den passar)
yes yes!
upp!