Säljes: Fred Perry, Lacoste, Peak, Adidas, Levi's.
först ut, tröjor, tracksuits o dyl. Lacoste, longsleeve pikét, strl: 5, pris: 400kr Fred Perry, t-shirt (svart) strl: L, pris: 150kr Fred Perry tröja i stickat material, frgä: blå, finns i storlek 36 samt 38 (engelska storlekar antar jag) pris: 500kr Fred Perry longsleeve pikét, strl: L, pris: 150kr Henry Lloyd pikét, strl: S, pris: 300kr Henry Lloyd, stickad (elgin-v), strl: M, pris: 400kr Peak tröja, strl: S (röd-svarta) pris: 350kr adidas hoodie (märke fram o bak) strl: M, pris: 300kr adidas tracksuit (blå) strl:m, pris: 400kr adidas tracksuit (för tjejer) strl: 38, pris: 350kr. img73.imageshack.us img238.imageshack.us/my.php?image=i .. Om det skulle vara så att flera vill ha samma plagg får ni ge bud annars gäller priserna som står utskrivna. Inget sóm inte syns i tråden kan ordnas eller finns. Betalning sker till mitt konto i förväg eller kontant om vi träffas i lund. Jag står som vanligt för frakten! Frågor ställs här eller privat.
Levis: redtab, 506, strl: 33/32, nypris: 1199, mitt pris: 700kr helt nya för våren) det är nån special utgåva av dom, typ med vax på bakfickorna eller ngt i den stilen...riktigt fresh.
Tiger, Idol, unisex, strl 34/34 samt 33/32, nypris: 1099, mitt pris: 600kr.
Diesel:
Murann: strl: 34/34, nypris: 999kr, mitt pris: 500kr
Chariel, strl: 32/32. nypris: 1799, mitt pris: 500kr eller högstbjudande
img50.imageshack.us chariel
Tiger, strl: 44, (vet inte vad modellen heter) kostar 1400kr, säljes nu för endast 700kr!
Nike: strl: 44 (har likadana, ett av mina absolut skönaste par) pris: 350kr eller högstbjudande
lacoste gråa: strl: 45, pris: 300kr
img230.imageshack.us
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
levi's red taben är sjukt najs, har dom själv, att rekommendera
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ungefär hur stora är 36 o 38 i svenska mått? medium typ va?
ärligt talar så vet jag inte. men det stog 96cm bredvid den engelska storleken. vet dock inte vad det är mått på men något ska det väl indikera antar jag...
lär ju längden kanske. ska kolla om jag har nått med samma måttindex.
fred perry piket såld fred perry t-shirt såld nike skor sålda.
40 är medium i svenska storlekar så small borde vara?
damn.... synd att adidas kläderna var i M
Har din brud adamsäpple?
hoodien är en stor m, jag ville ha den själv egentligen. fan som L i andra märken...
verkar som att den blåa adidasen är såld, likaså hoodien och diesel chariel.
lista på det sålda: blå adidas adidas hoodie diesel chariel nike skor fred perry pikét uppdaterar med nya saker senare ikväll. peace!
Kan du säga en tid när du slänger upp det du har kvar?
FY!!
asså det jag har kvar är ju inte svårt att räkna ut det e ju bara att se vad som är sålt. ska dock lägga upp 3 nya plagg strax.
nytt:
Fred Perry tracksuit, strl: s, pris: 500kr (har aldrig sett denna färgen i Sverige men den kanske finns i nånstans, fan vet jag)
Nudie, Low Slim Jim, strl: 33/32, pris: 600kr
mössa, brekka, onesize antar jag, pris: 100kr
bild:
img299.imageshack.us
img299.imageshack.us ny bild på jeansen. Observera att peak tröjan längst nere till höger är såld!!!!
Jag köper o säljer. retail dudeeeeeeeeee
fixa en bättre bild på mössan mr
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
Fan jävla skit :@ Hade jag haft pengar och varit snabb så hade jag lätt köpt adidas blåa hoodien och den svart/röda :( crap
But for what it's worth yo, I got no regrets
säljarmannen; fredperryn, tracksuiten, på nästsenaste bilden du länka. normal small eller stor small? bjuder inget, inte än sålänge.
asså vettefan vad man ska säga, jag brukar ha M o kunde ha den, så den är väl lite större än vanligt. men det är ju ingen M...riktigt fresh dock.
nej jag kommer inte få in den igen.
den svart rosa tjocktröjan har du den fortfarande?
det finns ingen svartrosa tjocktröja, det fanns en svart-röd som är såld den svart-rosa är en träningsjacka o den finns kvar såvitt jag minns. upp f ö. finns mkt kvar att köpa peoples!
''What's the point of living if you cant feel alive''
ni som skrivit innan o velat ha saker skriv igen för jag råkade radera allt från mina privata mess så jag har bara koll på det som redan sålts.
ska göra en ny tråd istället. blir lättare+att det finns nya saker.