I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Säljes 2 st Red. Busskort, Inget namn på. SL

Övrigt - Köp & Sälj

   

2006-03-12 12:49

Säljes 2 st Red. Busskort, Inget namn på. SL

650 kr. SL reducerat pris pluskort betyder att det gäller dygnet runt och på helger. självklart gäller kortet till 16 jun

 

2006-03-12 12:51
vad kostar kortet nytt då?
You are what you eat, that shit's fact,<br>That's why I never eat pussy and just stick with Big Mac's.

2006-03-12 12:54
1315kr
 

2006-03-12 15:05
800 nytt
One Love!

2006-03-12 15:16
yepp 825:- fr 1 mars.
 

2006-03-12 20:15
upp
 

2006-03-12 20:17
Helt pris Reducerat pris*
Terminskort Plus VT 2185:- 1315:-
Terminskort Plus VT fr 1 feb 1780:- 1070:-
Terminskort Plus VT fr 1 mar 1380:- 825:-
 

2006-03-12 20:18
Direkt från SL.se hemsidan!
 

2006-03-13 03:45
Reducerat pris är det för under 18 eller?
"I whistled for a cab and when it came near, there was a hispanic in the car with lice in his hair"

2006-03-13 03:48
ja, men det kommer höjas till under 20 inom kort har jag läst.
Rhetoric
1. the art of speaking or writing effectively
2. skill in the effective use of speech

2006-03-13 07:50
Hmm aja men då bangar jag på det då.
"I whistled for a cab and when it came near, there was a hispanic in the car with lice in his hair"