Det är en lång histora men för att göra den kort så: Jag beställde en Alesis Andromeda A6 från Tyskland i Mars förra året. Det drog ut på tiden och jag fick inte ett skit. Efter ett par månader så fick jag reda på att Alesis hade stoppat produktionen på just Andromedan för den var för dyr. Så insåg jag att jag inte skulle få någon Andromeda och låg ute med 22.000:-. Några månaders försök senare att försöka få tillbaka mina pengar insåg jag att det var kört. Konsument ombudsmannen kunde inte göra ett skit osv osv. Så jag föreslog ren desperation, för att få ut något för mina pengar, att jag ville ha en Access Virus Ti Polar i stället. För jag såg att de hade den i lager. Och det fungerade visst. Så de skickade en sådan i stället efter 10 månaders gnäll och skit. Så nu får jag försöka sälja den så jag kan köpa något jag vill ha. På den vägen är det. JAM i Stockholm tar 24.995:- för en ny Virus Ti Polar så mitt pris är rätt ok tycker jag. Men jag förstår också att det inte är här på Whoa jag får den såld. Har den ute på en massa andra annonssiter oxo. Men man vet aldrig :)