Producent
2006-03-02 18:52
Säljes: Gothenburg t-shirts, 150 kr inkl frakt!
Tänkte trycka upp lite najsiga tee's till sommaren och en som jag arbetat med ett tag är just denna slags t-shirten, pilla ihop slutresultatet igår och idag. Hoppas den gillas och om många är intresserade så trycker jag självklart upp den. Jag kommer då sälja dem för 150 kr och jag bjussar på frakten :) Kommer antingen köra dem i röda tee's med vitt tryck, eller mörkblåa med vitt tryck. Och alltså inte vitt med svart som jag porträtterar i, hehe Checka Intresserad ? Skicka medelande till mig så klart eller skriv i tråden om du undrar något mer ... Nu vill jag veta verkligen säkert om folk vill ha dem ! Annars är det ingen idée att slösa pengar på att trycka upp dem om ej intresset är så stort.
Since 1984 @realgizlee // twitter
länken funkar inte =/
Be kinder than necessary, for everyone you meet is fighting some kind of battle.
dålig länk :/
smells like funk
Producent
2006-03-02 18:58
fresh. men jag är från A-Base kan inte hoppa runt i en såndära då.
smells like funk
Producent
2006-03-03 08:11
errran P0: Det är lugnt ändå, alla grannkomuner är välkommna att stödja ;)
Producent
2006-03-03 11:27
japps, det är klart, kommer trycka dem på ett screentryckeri så att det blir dunderkvalitet :)
Producent
2006-03-04 13:34
ännu en gång, ja det är det !
fresh gear! jag vill ha en röd...
HÖSclique, in your face like semen!
Televized Vektorgrafik har ingenting med tryckmetoden att göra, även om den där tröjan troligen är screentryckt vektorgrafik.
I'm a writer, a poet, a genious, I know it I don't buy cheeba, I grow it www.eyegasm.se
Vektorgrafik består av geometriska figurer, i motsats till rastergrafik som består av pixlar.
That was bullshit, I'd never say no bullshit like that... Glad I don't live none of that bullshit, that shit is absolutely bullshit! Bullshit.
Producent
2006-03-05 23:31
ser ut som intresset blev stort trots allt, och inte bara här på whoa, kommer börja med en upplaga av 25 t-shirts och sedan trycka fler om mer beställningar görs. T-shirtsen kommer i början av April. För dem som vill reservera en tee, skicka ett medelande till mig. OBS! När du reserverar en tee betyder det att du betalar för den i förväg och blir garranterad en när dem kommer ! Storlekar är Large och XL T-shirts som skall tryckas på är Classic Fruit of the Loom. Röda med vitt tryck. Kan rekomdendera er att reservera, då jag vet att dem kommer ta slut snabbt.
MFD00M När det gäller screentryck blir det billigare ju större upplagan är, per tisha alltså.
I'm a writer, a poet, a genious, I know it I don't buy cheeba, I grow it www.eyegasm.se
Producent
2006-03-05 23:53
Har även en bra deal med ett screentryckeri :) Som levererar kvalitet desutom !
Nej klart det inte är. Men han tjänar ju på att sälja dom sen. fan skulle sitta nice med en, men så stora storlekar..
"I don’t like the sexistic way you talk to these bitches” <br> <br>
Producent
2006-03-06 14:16
E alla dvärgar på whoa eller ? hehe :P Large är cirka 60 cm på längden och 45 cm på bredden XL är cirka 65 på längden och 50 på bredden Kommer köra 15 Large och 10 XL
Producent
2006-03-06 16:36
För att försäkra transaktioner använder jag nu mig utav
Internetgirot Så att ni är garranterade att inte bli lurade om ni tror det.
Danmn, den va het.. synd att man inte bodde i Göteborg
Har din brud adamsäpple?
Producent
2006-03-08 09:14
Tveka inte att reservera ! Dom kommer ta slut snabbt när dom kommer ut !
Producent
2006-03-08 09:21
Ny storleksuppdelning ! 5 Medium 10 Large 5 XL 5 XXL
Producent
2006-03-08 22:17
Än så länge har jag fått in 6 reserveringar, det finns kvar, tveka inte vänta !
Yo! En XXL över hit!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent
2006-03-10 00:41
Skicka mig ett medelande då, så skickar jag dig betalningsinstruktioner.
Producent
2006-03-12 15:50
Producent
2006-03-12 16:24
För att göra det mer intressant har jag nu fördelat storlekar och 2 olika färger. Det kommer bli så här alltså 3 Medium - Röda med vitt tryck 2 Medium - Royalblåa med vitt tryck 5 Large - Röda med vitt tryck 5 Large - Royalblåa med vitt tryck 3 XL - Röda med vitt tryck 2 XL - Royalblåa med vitt tryck 3 XXL - Röda med vitt tryck 2 XXL - Royalblåa med vitt tryck Nu har bara en som har reserverat betalat ! Ni andra som har reserverat rekomenderar jag att ni betalar annars stryks ni bort från registret. Ingen idée att vänta tills t-shirtarna kommer, bättre att reservera sig en T-shirt istället ! Lättare kan det inte bli: Skicka mig ett medelande med din adress, storlek och färg så skickar jag dig betalningsinstruktioner. Gärna e-mail också så att jag kan göra ett utskick när dom kommer.
Feting shirt säger jag! Lätt att man ska ha en, du har meddelande!! :)
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
Producent
2006-03-13 14:56
Najsigt, kommer göra en ny tråd när tishorna kommer och slänger även då upp bilder på hur dom ser ut.
Producent
2006-03-14 09:25
Det är jag på bilden, och som jag sa så har jag inte tryckt tishorna ännu, dem kommer i början av april. Då slänger jag upp bilder på dem.
Producent
2006-03-16 19:57
Skickat iväg till tryckeriet nu, så nu är det bara att vänta tills dem kommer, förhandsbeställ som sagt för att reservera er en egen t-shirt. Finns i Royal Blått och Rött med vitt tryck ! Storlekar Medium till XXL
1st XL - Royalblåa med vitt tryck går det att fixa eller? såg att du skickat beställningen, men tills nästa gång tänkte jag?
..:: A dollar short and a day late. Story of my life ::...
Producent
2006-03-16 22:20
Aha, jag har alltså skickat iväg beställningen för att trycka 25 tee's, men det går fortfarande att hooka, dem är allstå INTE slut det är endast fåtal som har reserverat. Så det finns över när dem kommer :) Bra att vi hade det avklarat så ingen missförstår nu... Gött att du påpeka, så kanske inte fler missförstår mig nu, hehe
Producent
2006-03-17 09:19
Det är jag som sagt ja, och photoshoppade dit det för att folk skall kunna få en bild utav hur det skall se ut, comprende ?
Producent
2006-03-17 09:20
Tishorna har inte kommit än, som jag skrev, har skickat iväg det till tryckeri ... :)
Producent
2006-03-19 12:24
På fredag kommer dem, och dem få som har förhandsbeställt och betalt skickas iväg direkt, då borde ni ha er t-shirt på Måndagen eventuellt på Tisdagen. Fattar inte vad ni sitter och väntar på, förhandsbeställ nu ! Simpelt, Skicka medelande till mig med er adress och jag skickar dig betalningsinfo, du betalar in och när jag ser att betalningen kommit in skickar jag t-shirten fort som ögat. Svårt ? Nejdå, väldigt simpelt :) På min sida ser ni vilka storlekar och färger som finns tillgängligt.