Mecca, Eckö, Sean John, Ben Davis klädder ska bort Tjena alla glada hiphoppare. Har ett lager med klädder som jag ska sälja, allt är helt oanvänt. Klädderna är dyra i affären, men jag ska sälja allt till ett paket pris som är 2000:-. Det är ganska billigt enligt mig om man tänker på vad det kostar i affären. Ni kan ju kolla in och njuta... T-shirts : Eckö T-shirt 350:- i affär Srtl XL Eckö Sean John T-shirt 350:- i affär Strl XL Sean John Zoo York T-shirt 350:- i affär Strl L Zoo York Ben Davis 500:- i affär Strl XL Ben Davis Kepsar : Phillis och Elcroco 350:- st i affär så 700:- och Elcroco finns det bara 24st av i hela landet. Strl på kepsarna är 7 Keps Byxor : Mecca 850:- i affär Strl 34/32 ( XL ) fMeccaurl) DC 800:- i affär .. Propper cammo grön 500:- i affär Strl XL Grön Propper cammo beige 500:- i affär Strl XL Beige Tröjor : 555 Soul 850:- i affär Strl XXL 555 Mecca ljusblå 850:- i affär Strl XL Mecca Mecca mörkblå 850:- i affär Strl XL Mecca We tröja 700:- i affär Strl L WE Dress : En fin mjukis dress 1100:- i affär Strl XL Dress Det tillkommer massor av Enfärgade t-shirt i Strl XXL. Bra för att kombinera olika färger. Allt det här för bara 2000:- ett riktigt super pris tycker jag. Varför spendera mycket mera för bara ett par jeans och en tröja i en affär när du får allt det hära + lite till för bara 2000:-