I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Sökes: ICO (första utgåvan)

Övrigt - Köp & Sälj

2006-02-21 13:45

Sökes: ICO (första utgåvan)

Chaa, om det är nån som vill sälja sitt ex av ICO (varför nån nu skulle vilja göra det?) så skulle jag gärna vilja köpa det för ca. 150-200spänn?? Men då ska det vara "Original-utgåvan" med Fumito Ueadas egenmålade omslag!!

Holla!!

If ya want beef then bring tha ruckus, cuz Fo-Tang Clan aint nutthin' to fuck with.

2006-02-21 14:57
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-02-21 14:58
är de det omslaget?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-02-21 20:21
Precis det omslaget.. Har nämligen sett att det kommit en nyutgåva med ett hemskt jävla omslag..
If ya want beef then bring tha ruckus, cuz Fo-Tang Clan aint nutthin' to fuck with.

2006-02-21 20:50
upp!!

2006-02-21 20:57
men människa, köp det från spelbutiken då :)
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.

2006-02-21 22:15
Men jag tror inte att det dom säljer på spelbutiken har det där omslaget.. För nyutgåvan har ett hemst jävla fodral som jag vägrar ha i min hylla

Nya Utgåvan...

2006-02-22 00:33
sålde min förstautgåva för 400:- för en vecka sedan.. du får nog hosta upp lite mer kontanter
No point in mentioning those bats, I thought. The poor bastard will see them soon enough.

2006-02-24 13:15
UPP!!

2006-02-24 14:11
mmmmmmmm fan underbart spel assa. har tyvarr inte alla korten som kommer med har 2 st tror jag. hur manga finns det?
tåg, tåg och...tåg!

2006-02-26 22:45
Ico har samma bild på fodralet på nyutgåvan som den hade på orginalutgåvan. Bara så du vet?

Orginalutgåvan kom ut i special edition med pappfodral dock, den nya är fanligt blått ps2-fodral.

Bilden du visar är den amerikanska fodralet som inte gäller i Sverige eller EU :)

2006-02-26 22:58
JohnnyG P20

Ookej.. då erre lungt då?? då köper jag det nog i affär iallafall.. Tack för hjälpen!!

2006-02-26 23:03
med tanke på hur snyggt vårt omslag är så spyr man ju nästan över det amerikanska.

Gäller bilden bara för det amerikanska nyutgåvan eller såg de gammla omslaget ut på samma sätt? Iofs har det en lite mer actionbetonad look vilket kan locka amerikanska konsumenter men ush vad dåligt jag mår nu.
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.