Säljes:Kill&tjej kläder, adidas, diesel, fred p...
Tjej: jeans: diesel, keate, strl: 26/32, pris: 500kr adidas tracksuit top, strl: 38, pris: 300kr img128.imageshack.us kille: adidas tracksuit, (florida), strl: xl (liten xl) pris: 400kr (höger på bilden) adidas tracksuit (hooded flock tt) strl: m, pris: 350kr (vänster på bilden) img118.imageshack.us fred perry zip, strl: L, pris: 300kr lacoste longsleeve, strl: 5 (mellan M o L) pris: 400kr img123.imageshack.us fred perry long sleeve, strl: L, pris: 150kr img123.imageshack.us polo sport pikéter strl: L, (finns i svart o vit) pris: 400kr img49.imageshack.us Alla plagg är nya och oanvända. Jag står för frakten, jag säger dte en gång till: JAG står för frakten, dvs...frakten i-n-g-å-r i priset! Betalning sker till mitt bankkonto i förväg eller möts vi i Lund. Det kan hända att flera vill ha samma vara då får ni bjuda över varandra annars så är det priserna som står som gäller. Har ni några invändingar på varornas äkthet, pris el dyl. var vänlig ställ dom i tråden! Först till pastejen får först löka...
MrSalesman: Hur är Fred Perry Zipen i modellen? Som bekant är jag rätt långsmal. Är högst intresserad om den inte är modell tält.
Gillar: http://www.slagskottfilm.com/
meh..diesel jeansen e fräscha..lönt lägga upp detta veckan innan csn kommer..buuuhuu
kanske e kvar nästa vecka vem vet...
bakeman: den e ju verkligen inget tält. men det är ju ingen slimfit heller direkt.
om dom e kvar så hook me up. jag vill ha dom.
Är det luva på Zippen föresten?
pologrejerna? är det tjockisstorlekar?
- NK Zeljeznicar Sarajevo - The Maniacs´87 - whoa = ZOG.
das: inga luva. anal_: nja...tjockis o tjockis, det e ju L...men dom är ju inte överdrivet stora liksom.
det är jävligt gött att det säljs feta kläder, men försök att tänka lite på oss som är undernärda också! mer S och M skulle inte vara helt fel...
Bukit lawang
får du in brun & babyrosa (ränder) adidas tröja för tjej så hör av dig!
Tack & Hej!
M brukar jag ju ha i det mesta eftersom det är min storlek men man får ju tänka på de lange o de tjygge oxå.
Jag inväntar något med luva antar jag :p
adidas kläderna har luvor
adidas tracksuit, (florida), strl: xl (liten xl) pris: 400kr (höger på bilden) och FP zip 350kr. (L) huva på adidas? om inte så kan jag nog ta båda
Mr: jag vågar nog inte riskera det, jag håller utkik och hoppas på att du säljer den svarta polo-pikéten i m i framtiden.
- NK Zeljeznicar Sarajevo - The Maniacs´87 - whoa = ZOG.
knäpptuta: låter bra. ingen luva på floridan så det e cool. skicka pm.
Hörru salesman jag var före på zipen va, om du kollar dina PM. :P
jo men han ska köpa annat också så det blir mkt lättare då...
svarar imorrn....orkar scvhiii
tveksamt :D jag hookar florida och FP zipen tänkte jag ju redan :p
florida såld fred perry zip såld adidas tracksuit strl 38 såld
adidas tracksuit top, strl: 38, pris: 300kr Damn va heet, du skulle väntat på mig
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ny tråd kolla den nya feta grejer
å andra sidan tror jag inte att dina är riktiga eftersom mina priser är under inköpspriset så jag förstår inte riktigt hur dina skulle kunna vara äkta...såvida du inte har en farbror som jobbar på lacoste fabrik o bär ut saker till dig.
Vad står i nacken på Polo pikérna? Made in Italy eller made in China?
dingrinn.blogspot.com
Redaktionen
2006-03-22 22:13
Edit: Ta foto på lappen i nacken på pikén.
dingrinn.blogspot.com
dom är sålda. fråga santiago o vem det nu var som köpte den andra..chuumb tror jag. det är klart att dom är äkta. jag har aldrig sålt ngt falskt och kommer säga till om jag skulle köpa in falska saker. Jag köper kläder till mig själv främst och eftersom jag är dum i huvudet och samhället har indoktrinerat faktumet att man måste ha märkeskläder för att vara en cool kille i solbriller so kör jag på det. Tror du att jag skulle våga ha fake eller? det är som att gå in på klubben i VIP loungen med en zaranoff och tro att man är hogh-roller...FUCK THAT!