I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Looptroopbrallor köpes!

Övrigt - Köp & Sälj

2006-02-16 11:24

Looptroopbrallor köpes!

Jag är jättejätte arg för jag hade gått och väntat på att looptroop skulle släppa sina jeans och att jag skulle få mejlet däre vart bekräftat. Ja, jag fick mailet men av nån sjuk anledning hamnade det i skräpposten och inte i inkomna mail. Snabbt som attans kollade man deras hemsida, men tro fan att storlek 32 i mörkblått och i ljust var slut.

Så till er där ute, om någon har fått tag i ett par dvsg jeans storlek 32 i mörkblått och vill sälja, var vänlig kontakta mig. Är villig att betala 1000 spänn men inte mer. Ordinariepriset var 850.

http://www.looptroop.nu/shop/bilder/prev iew_morka.jpg
http://www.looptroop.nu/clothing/bilder/ jeans/IMG_2739.jpg

2006-02-16 13:58
Fan va konstigt att dom tog slut så snabbt, dom var ju inte alls snygga...
Men jag tror en polare köpte ett par, kan kolla om han vill kränga dom :)
www.marysoul.com

2006-02-16 14:49
priset i webshoppen: 850;-

betalar man mot postförskott (man får hem en avi från posten)
så betalar man 896;- ~900;-

i det fallet betalar du bara en hunka mer, o det är ju inte supermycket mer du ger för ett par oanvända brallor! :]
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-02-16 15:11
Jag är hel såld på dom, får vell erkänna att det mest är för att looptroop gjort dem och för att jag är galen i dem höhö. Men jag tycker det är mys över dem. Ja vore jättegullit om du kunde kolla det :)

Jaha om de är så, då bjuds de 1500.

2006-02-16 18:58
Mouhahaha jag fick tag på mig storlek. :P
i'll make you disapear like gas in the air...

2006-02-16 21:49
ja tkr faktiskt att dom är svin schyssta ^^ jag vill ha :(
Efter drift kommer solsken. (Snackar inte bilar)..................

2006-02-16 21:53
det är ju bättre om du köper sean john jeans för diddy är både bättre, gör snyggare kläder och hymlar inte om sina motiv :)
skriv kort, helst inte alls

2006-02-16 22:06
Soulchild Nej det kan jag inte hålla med om, jag ÄLSKAR looptroop, dom är bäst! Sean john är bara jobbig.

akibombo Vad menar du med det?

OCH KAN FOLK SOM INTE HAR JEANSEN SLUTA SKRIVA! HELT JÄVLA ONÖDIGT. Jag skiter i vad ni tycker om byxorna och NEJ jag vill inte ha andra jag är ute efter DVSG JEANS, MÖRKBLÅA, STORLEK 32, HAR NI INTE DEM KAN NI DROPPA SKITSNACKET PÅ VARDAGSFILOSOFI!

tack för mig peys

2006-02-17 14:17
hip hop snubbar ska håla sig borta från kläddesign.

Målare är fan bäst på design, punkt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-02-17 14:52
Det finns balla.. men alla är ju inte bra. sen är typ fatlaces & BRA målade kläder & grejjer stentungt om vi ska snacka kläder.

2006-02-17 16:47
det är ju skitfett av looptroop att dom gör det här, dom tjänar bra på det så varför skulle dom inte göra det?

vilka hiphopgrupper försöker inte lansera t-shirts idag? ingen som klagat på det...

big up
åh.