Säljes: Evisu Jeans och Tröjja
Jeansen e storlek 38 och otvättade uppvikta och i perfekt skick. Mått enligt Zoovillage.com är midja 102cm och innerben 91cm.. Bild --> files.upl.silentwhisper.net Pris : 1000:- Evisutröjjan e i storlek xxl och den e som en XL i vanlig storlek. Tvättad därför e den skrynklig. Bild framifrån --> files.upl.silentwhisper.net Och bakifrån --> files.upl.silentwhisper.net Pris : 600:-
psytrance roxx
Om jag e tvungen skicka så pejjar du frakten.
psytrance roxx
jeansen är hundra procent äkta, så fucka inte om det nu.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag ser en bra bild och de är äkta, vem fan förfalskar en 05 ful diacock? haha, men yeah, de är äkta.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
gå till GateOne och fråga då om de säljer fake Evisu. Om de säger nej så e mina äkta som satan.
psytrance roxx
har du sparat på ditt kvitto? ramat in det? hehe trodde det va pappa som betalade dina jeans ;) *ironi*
psytrance roxx
vill du lukta i påsen? den har jag iaf kvar.
psytrance roxx
jag skämtar juh bara lite ;) Kvitton på kläder brukar man lixom aldrig spara, iaf inte jag.
psytrance roxx
aaa det e vad du tycker... hehe. och ni andra, inge budgivning varken till min gästbok eller meddelanden. priset e satt och detaljerna står i annonsen
psytrance roxx
unknown P27 Från Stockholm / Stockholms län / Sweden
psytrance roxx
nån mer som vill köpa?
psytrance roxx
jag är intresserad av byxorna..
fan vad alla har blivit experter på om evisujeans är fejk eller inte så fort det kommer en ny tråd måste någon börja...
LordErnst, ja jag har märkt det :)
psytrance roxx
jag tar dom imorron, kan du möttas upp?
idag kan bli liiite tajt.
psytrance roxx
unknown P27: skicka mess och säg till när du kan o så..
var i sthlm eru från då?
psytrance roxx
pass på byxorna..du verkar inte vilja sälja som
nu ere så här att jag måste sköta mitt jobb åxå, det e inte bara och åka iväg å sälja byxorna när som helst lixom. planering mannen planering.
psytrance roxx
nån annan intresserad?
psytrance roxx
jag är fortfarande intresserad, men säg nån dag som du kan...
langa ett pm med msn om du har annars skriv meddelande eller vad som helst, jag är intresserad!
nej jag bara messade han, som han ville. messar dig imorgon. ska ut å festa nu. Peace!
psytrance roxx
okidoki..messa mej om du inte får sålt dom..peace
så.. nu har jag kommit hem från en liten tripp utomlands. Jeansen finns kvar.
psytrance roxx
Du får 350 kr för tröjan
priset e fast
psytrance roxx
har du tid o sälja byxorna? skicka mess till mej.
navy_seals_ P21 skicka mess...
psytrance roxx
uppåt snart sista gången
psytrance roxx
unknown p 27: du svarar ju aldrig, har pengarna och tid , det e upp till dej nu
väntar på svar från navy_seals_ P21, och jag har lite ont om tid i veckan då jag har mycket på jobbet.
psytrance roxx
aha okej. men om du kan i helgen skulle det vara bra. annars får jag ta o beställa dom ifrån zoovillage. hör av dej via mess då
jag har beställt nu så du kan sälja dom till navy_seals :)
navy_seals_ P21 det vet du väl bäst själv...
WHADUP
102cm i midja ligger dom på
psytrance roxx
en dag till. sen lägger jag upp dem på tradera, eller blocket
psytrance roxx
finns kvar
psytrance roxx
Producent
2006-02-26 08:05
unknown: fattar inte riktigt varför du inte tar och säljer dom? många som har sagt att dom är intresserade ju. så tidskrävande är det inte, om personen bor i sthlm skulle det ju bara vara för honom att åka till ditt område å möta upp dig. annars så är det enkelt att skicka. förstår inte riktigt vad du väntar på, om det inte är så att du väntar flera veckor för att få ett par hundra kr extra?
Nine.D Multifaceted Creativity http://www.INFININETY.se
det e bara det att jag haft mycket att göra inte väntar på nåra hundra extra =)
psytrance roxx