I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Shopping i Barcelona

Övrigt - Köp & Sälj

2006-02-08 15:47

Shopping i Barcelona

Ska dit på sportlovet och tänkte höra om det finns nån som vet om några schyssta butiker som säljer typ streetwear?

Visca el Barça!

2006-02-08 15:49
Finns mycket såna affärer men minns tyvärr inte vart dom låg :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-02-08 20:29
Kwatra,http://www.kwatra.com den butiken är väl vad du behöver besöka om du ska köpa skor.

kwatra är rätt bra, de har två affärer. en i born och en på passeig de gracia. fanns väl inget superspeciellt men t.ex. bisons, recon af1, laser dunks, htm af1 etc. på en gata som heter nåt med veronica (tror jag), mellan ramblan och den gågatan där det ligger en corte ingles-filial med skivor och skor, finns en affär som säljer lite lite faktiskt äkta bape, leksaker, umbros designkollektion, nike quickstrike etc. de hade 4 tees inne när jag var där, tog 109 euro för en handprinted numrerad har jag för mig.

esplai säljer lite stussy, det inhemska rätt schyssta märket loreak mendian och lite annat men har blivit väldigt mycket sämre sen jag var där sist för ett år sen. ligger på calle de pi eller nåt (???) i förlängningen neråt av den nyss nämnda corte ingles-gågatan.

Limited Edtitions
Duc de la Victoria 8

Kwatra
Antic de Santa joan 1

hoppas nånting hjälper.