Säljes: 74 cd skivor (Hip Hop)
Kan mötas i Stockholm för affär. Skickar annars gärna med då betalar köparen frakten och jag vill ha förskottsbetalning på mitt Nordeakonto. Flesta i nyskick men vid intresse dubbelkollar jag skivorna. Frakt 10:- skivan. Erykah Badu - Baduizm 50:- Erykah Badu - World Wide Underground 50:- Erykah Badu - Mama's Gun 50:- Timbuktu - Wåtts Dö Madderfakking dill? 50:- Timbuktu - T2 Kontrakultur 50:- Public Enemy - There's A Poison Goin On... 50:- Fugees - The Score 50:- Soul Assassins - II 50:- Ice Cube - Amerikkka's Most Wanted 50:- Ice Cube - Bootleg & B-sides 50:- Ice Cube - Lethal Injection 50:- Ice T - VI Return Of The Real 50:- LL Cool J - Phenomenon 50:- Goodie Mob - Still Standing 50:- Blackalicious - A2g 50:- Angie Stone - Black Diamond 50:- Black Eyed Peas - Behind The Front 80:- Krs-One - I Got Next 50:- Krs-One - Kristyles 50:- Krs-One - The Mix Tape 50:- Tricky - Blowback 50:- Tricky - Maxinquaye 80:- Eyedea & Abilities - E&A Constant Elevation - Constant Elevation (Instrumentaler av bland annat El-P, Omid och Anti-Pop Consortium) 50:- Anticon - Music For The Advancement Of Hip Hop 100:- Lauryn Hill - Unplugged 80:- Talib Kweli - Quality 50:- Talib Kweli & Hi-Tek - Reflection Eternal 50:- Hi-Tek - Hi-Teknology 80:- Deep Puddle Dynamics - The Taste Of Rain... Why Kneel 100:- D'angelo - Voodoo 50:- Guru's - Jazzmatazz 50:- Mc Solaar - Cinquieme As (Fifth Ace) 50:- Themselves - The No Music 100:- Method Man - Tical 50:- Los Reyes Latinos - Bienvenido A Mi Barrio (Spanska versionen av The Latin Kings - Välkommen till förorten) 800:- (Svenska versionen på köpet) The Latin Kings - Välkommen Till Förorten 50:- Roots Manuva - Dub Come Save Me 100:- Roots Manuva - Run Come Save Me 100:- Kaah - Jideblasko International 50:- Looptroop - The Struggle Continues 50:- Looptroop - Modern Day City Symphony 50:- Outkast - Atliens 50:- Qwel - If It Aint Been In A PAwn Shop Then It Cant Play The Blues (Autograf) 200:- Qwel - The Rubber Duckie Experiment 100:- Sole - Selling Live Water 100:- Immortal Technique - Revolutionary Vol. 2 (Autograf) 200:-
Thats so 97 Le Life Quiet ---Input Moustache Here---
|