Säljes: Fred perry, Polo sport, Lacoste
Fred Perry tröja, strl: L, utgånspris: 300kr (samma som i den förra tården fast annan färg) Lacoste, longsleeve pikét, strl: 5, pris: 400kr 1 vit polo sport pikét strl: L, pris: 400kr 1 M o 1 L svart polo sport pikét, pris: 400kr det kommer mer fred perry grejer strax hoppas jag...en tracksuit samt några vanliga pikéter. Som vanligt dock. Betalning sker till mitt konto. Jag står för frakt. Inga andra storlekar kan ordnas och inget annat än det som står utskrivet finns inne. Ställ frågor i tråden. Alla priser är utgångspriser ifall att flera skulle vilja ha samma plagg. bilder: img487.imageshack.us img378.imageshack.us
fred perry tracksuit, strl: M, utgångspris: 200kr 200:- bjudet.. Fred Perry tröja, strl: L, utgånspris: 300kr 300:- bjudet..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
beige FP pikét, strl: S, 100 bjudet
Klaga inte på stavningen! http://trulle.mine.nu/trevligt/hot.asp?pundare=Dav id416
Uran1 P18: Mrsalesman har aldrig sålt kopior, varför skulle han börja göra det nu? Bästa affärsmannen på whoa. Rekommenderas starkt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Var är fp-kläderna tillverkade?
fred perry tracksuit, strl: M, utgångspris: 200kr 250kr bjudet.
allt är kvar tills imorrn. ni får kolla på gamla bud och antingen bjuda över eller låta det vara. Det finns plagg där det är fler än en som vill ha samma. d-moral: portugal.
250kr bjudet för fred perry tracksuiten
Eller nej, den ser gigantisk ut. Bud strykes!
keffoo: gigantisk? njaa. M! men men. 250kr noterat.
MRsalesman P60 Jo jag vet att det är M, men den såg ovanligt stor ut på bilden. Jag vill gärna bjuda på den, är den som en "vanlig" medium?
ja fred perrys storlekar är nog exakt som man förväntar sig att s, m osv...ska vara! volgobalt har bjudit 250 så du får bjuda över isf.
skatbo: ja absolut...eller inte...hehe..fan vad skumma frågor många har.
Det är priset man får betala när man kränger kläder över nätet ;) nä men det var väl inte en så konstig fråga? jag menar, tror ni alla plagg med ett M märke är precis lika stora? då hade jag bara haft medium tröjor i min garderob, och så är inte fallet :) Hur som haver, hur länge är budgivningen igång?
använd beige FP pikét, strl: S, utgångspris: 100kr 120 bjudet. vilken fjantig höjning men varför överdriva..
Jag skulle aldrig banga på Scurt Cobain
nä men det är ok. liksom 5 kr pallar jag inte att folk höjer med men 20 är väl ok liksom, alla ska ju ha samma chans att få kläder. keffoo: jag är medveten om det...min garderob är inte heller M endast.
keffoo: på dom saker som folk bjudit på tills imorrn. dom andra grejerna säljer jag väl för priset jag satt ut från början om endast en person vill ha plagget.
fred perry tracksuit, strl: M, utgångspris: 200kr 300 bjudet..
Kom ihåg att ni ska stå för era bud också (ingen pik till någon specifik dock) men bjud inte om du inte är 100 på att du ska ha plagget. allt är noterat dock. när jag vaknar imorrn tar jag hand om allt i tråden och via pm. så håll era bankdosor beredda.
Hehe behöver kanske inte säga vad jag bjöd på? Tracksuiten såklart.
400 bjudet på tracksuiten.. ------------- Fred Perry tröja, strl: L, utgånspris: 300kr <- inget bud på denna numera!
ni som har fått saker har fått PM!