I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Säljes: PS2 + 2 minneskort, 2 handkontroller + 7 spel

Övrigt - Köp & Sälj

   

2006-01-16 08:10

Säljes: PS2 + 2 minneskort, 2 handkontroller + 7 spel

Yes, är i ett litet behov av pengar så nu säljer jag mitt fina och välskötta silverfärgade PS2 med tillbehör.

2 silverfärgade handkontroller, 2 minneskort + 7 spel.


Spelen är:
XIII
"Animerat" spel, väldigt coolt gjort, ganska svårstyrt med en vanlig kontroll dock om jag ska vara helt ärlig.
Resident Evil 4
Spelat över 96 timmar, varvat det på alla nivåer + alla bonusgrejer. Mycket bra spel, blir lite segt ibland, men fan vad man kissar ner sig på vissa partier alltså :) Grafiken är fet.
Manhunt
Brutalt spel. Gav också åtskilliga timmar framför PS2't. Brutala mordscener, jävligt snyggt.
State of Emergency
Samma skapare som till GTA Vice City & GTA San Andreas.
Men visst är det skönt ibland att kunna slå ner obegränsat med folk? ;) Fulare än GTA, stressigare än GTA och mindre blodigt än GTA.. tyvärr. Men har varvat även detta spel så det blir ju inte direkt tråkigt på en gång.
Ridge Racer V
Fick med det när jag köpte PS2't. Det enda spel jag inte spelat.
Tycker det verkar allmänt fult bara. Vet ej varför.
Gran Turismo 3 A-spec
Varvat och klart. Säkert över 150 timmars speltid om man ska greja allt som går att greja. Självklart blir det otroligt enformigt fram emot slutet när man ska åka 100 varv runt en bana man redan spelat 30 gånger :)
GTA San Andreas
Vet inte vad som kan vara fel, men sedan min lillebror fick låna det så har det inte varit sig likt.. Ibland funkar det, ibland funkar det inte. Den som köper det får iallafall med sig spelet och om det funkar, så enjoy, GTA San Andreas är förmodligen det bästa spelet jag spelat i mitt liv..

Alla spel är orginal och fraktas tillsammans med instruktionsbok. (utom GT3 A-spec som inte behöver några instruktioner :))

Alla spel är i bra skick utom GTA San Andreas som sagt, kanske för att jag spelat det mest. Ska fota alltihopa också och lägga upp en länk åt er.


Ska väl påpeka att 4 av dessa 7 spel har 18 års åldersgräns;
(GTA San Andreas, State of Emergency, Manhunt & Resident Evil 4) men om du vill köpa det och är under 18 så tänker jag inte stoppa dig.. Bara varna dig att det är rätt blodigt ;)
Å andra sidan, vad är ett spel utan lite gore? Kalle Anka typ.


Pris: Jag tänkte mig 1800 :-
För kontakt: PM / skriv i tråden.

Not a follower, so Twitter has never been an option.