I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Säljes: Snowboard + flowbindingar + boots

Övrigt - Köp & Sälj

   

2006-01-11 00:09

Säljes: Snowboard + flowbindingar + boots


BILD

Jag säljer allt detta i nyskick pga skador i fötterna så jag tyvärr inte kan fortsätta åka. (ni kan bortse från kläderna, är nån intersserad av dom kan ni skicka pm)

Jag köpte brädan förra säsongen på Stadium för 3000:- Det är en Ridebräda, compact 44. Längd 144 cm. Använd EN dag, hann bara åka ett par gånger innan fötterna gav upp, så den är endast provkörd, inga repor eller andra skador alls!

Bindningarna är från förra året, dock lite använda, men inte så att det påverkar varken utseende eller fuktion. Det är Flowbindningar (FL-5 om jag inte minns fel) som nya kostade mig 1600:-

Bootsen är av märket Crazycreek, storkek US 6.5. Tror att det är ca 39. Dom är använda lika mycket som brädan, alltså ett par åk bara! Jättesköna! Köpte dom på Intersport för 800:- ett par veckor sen!

Vet inte vad folk kan tänkas betala för sånthär begagnat. Men typ 3000:- skulle jag nog vilja ha för det. Men tycker ni att jag är dum i huvet är ni välkomna att försöka pruta.

So long!

www.marysoul.com