Reaching Quiet – In the shadow of the livingroom LP – 80 kr Ropeladder 12 LP - (3 skivor, låtar med Aesop rock, Slug m.m) - 120 kr RJD2 – June 12” - 60 kr RJD2 – Here’s what’s left 12” - 60 kr RJD2 – Let the good times roll 12” – 60 kr RZA as Bobby Digital – Digital bullet – 100 kr Sole – Salt on everything 12” - 40 kr Sole – Bottle of humans original LP – 300 kr So-called Artists- paint by number songs – 150 kr Souls of Mischief – Trilogy – 80 kr Sweatshop union – local.604 – 80 kr Talib Kweli – Quality – 80 kr Tony Touch – The Piecemaker – 100 kr The Opus – O.O.O. 12” – 40 kr The Family Tree – A Close Knit Family EP - 60 kr The Vapors project: Slug and El-p 12” – 40 kr The Workers Union (Aceyalone, Abstract Rude m.m.) LP – 80 kr Them (Dose-one & Jel) – 300 kr Urban Renewal Program (Diverse, Mos def, Aesop Rock, El-p m.m.) – 150 kr Vakill – End of days 12” - 40 kr Virtuoso – World War One – The voice of reason – 150 kr Skivor finns att hämta i Abrahamsberg, Bromma (Stockholm). Inget möta upp i stan och skicka kors och tvärs, vill ni ha grejerna så kommer ni hit och tjackar dom. En hel del av dom här skivorna är svåra att få tag på, jag har kollat priser på e-bay och liknande siter och satt mitt pris på grejerna. Slipp jobbigt krux, välj dom ni vill ha och ta tunnelbanan hit och gimme the dough. Alla skivor har medföljande plastficka och är i grymt bra skick. Jag prioriterar folk som köper många skivor, om fler vill ha kan ni lägga bud på plattor för att få dom. You know the deal.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.